• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • hummle

hello!
    hoppas ni haft mysigt nu under julen...
    jag precis som danielaa har vart iväg o slagits m allt folk idag. va iof i allum då svärisarna bor i lerum där vi va hela förmidagen så grabbarna kunde få sina klappar o umgås m bonus farföräldrarna
    o JAAAA jag hittade en del men d mesta va t ord.pris så

knåpar på inbjudningskorten som MÅSTE skickas nästa vecka men jag har inte köpt grejer än så nu känner jag STOOOR panik. måste bestäma mej för ett slutresultat nu, går inte o dra på d mer. *sparkar mej själv i baken*

• Tx2

Blir ingen trängsel för mig i år, känner mig inte så lockad.

Hoppas att det löser sig med inbjudningskorten hummle.

Våra inbjudningskort är klara! Tog en pysselstund ihop. Skall bara skriva adresser på kuverten, så åker dem på lådan.
    Angelica O Myrmor: Lånar er idé med alla orden till tackkorten. Vi är trötta på smått så nästa får det blir stora saker som skall tejpas/limmas.

Visade sig att vi skall ha samma vf som T´s faster/gudmor hade när dem gifte sig. Lite kul.

• SweetSun

Nu är vi hemma efter jul i norrland Frost, snö och vintervägar - underbart!! Njöt varje minut av kylan

Hoppas ni alla haft en underbar jul!

• blivande fru hollander

Finns ingen april brud här så jag tänkte saäga hej!
    18e april på slussens pensionat på orust

• Danielaa

Hallå brudar!

Kul me lite nya ansikten (hmm, eller namn iaf... )

Vi kome hem idag, jag å Caspher, från en kompis i Tanum som går höggravid å STOR! *Mysigt*

Hur ska ni fira nyårsafton allihopa då? Vi ska till Mickes kusin å hans familj, blir lugnt å mysigt! Dom har en dotter på 3 år oxå som Caspher älskar å leka me så de blir perfekt!

GOTT NYTT ÅR allihopa! Puss å kram

• hummle

oooooo nu har jag kärat ner mej i en ring så djupt att d nog inte går att få upp mej igen va o kolla ring IGEN igår men har inte fått den hjälp jag behövt o riktigt tråkiga förslag från en del butiker. men så igår blev jag bemött av en trevlig tjej som lyssnade o tillsammans jobbade vi fram en snygg ring *hoppas jag*...

o IDAG va ja inne i stan o kollade lite modeller på klänningar. har gått ner otroligt många kilon efter min sissta graviditet så min kropps uppfattning är inte helt ok. nu vet jag exakt hur jag vill att klänningen min ska se ut o allt börjar falla på plats FÖRUTOM inbjudningarna då

vart gör man bröllopssida? dit man kan slussa gästerna, nån som vet? vet inte om vi vill lr ska ha en sådan men på ett sätt hade d varit praktiskt för att få till snyggare inbjudningskort känns d som

alla har koll på hur det nya året skall infiras?!
    vi har lånat svärisarnas hus i lerum iaf o hoppas på en lugnare natt med kontrolerade avfyrningar av raketer (mellanbarnet e livrädd för dessa raketer o smällare)
    GOTT NYTT ÅR alla gbg brudar så hoppas jag på att få se er nån gång nästa år

• Myrmor

Hej girls! Sitter här med en sjuk myra, blir en lugn nyårskväll för oss (torka kräks och mata alvedon.. )! Vår stämpel är snart klar, sen bir det pyssel . Vad gäller nästa date blandade jag ihop datumen, det är den 3:e jag inte kan, så kan vi köra den 2:a istället (skriver i andra tråden med).

Hummle: jag hejar på gammans bröllopshemsidor, de är gratis och snyggare och enklare att jobba med än tex weddingannouncer (bäst enligt mig om man inte är sugen på att betala för sin hemsida).

GOTT NYTT ÅR!!

• SweetSun

Här har det ätits trerätters , bara jag och älsklingen =P Har tagit oss en öl, och ska spara bubblet till tolvslaget då vi ska skjuta nån raket!

Hoppas inte katterna blir rädda för ljudet bara.

Gott Nytt År!!

• Vendel och Angelica

GOTT NYTT 2009!!
    I år blir vi alla fruar

• Danielaa

GOTT NYTT ÅR brudar!!

Som Angelica säger så uppmärksammade jag i morse... I ÅR SKA VI GIFTA OSS!!!!

Myrmor: Uscha va tråkigt me sjuk myra... Inge vidare sätt att fira sin första nyårsafton på...!

Hoppas ni alla (andra) hade en jättebra nyårsafton igår! Vi var hemma hos en kusin till m2b å hans familj å firade! Mycket trevligt med mycket god mat! Provat pannkakssoppa?

hummle: Härligt me ring å klänning! Så skönt när allt börjar falla på plats!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3