• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • baver

hellou igen

nu har jag skrivit upp mig för lie skakande nästa gång...man tyvärr så kan jag bara en dag för jag är borta den ena och den andra är jag själv med sixten typiskt..vi får se vad som blir..

SB- jag kan hela iden uton 2-5april...jag undrar om man får rättiheterna till de bilder man tar, i vanliga all får han väl dem, men det känns som speciellt med SB...kollar lite bilder hur man kan ta det...ska bli kul!

skille- gött att du är tillbaka!

• baver

sweetsun, var det du som skulle ha kamerakent att ta foton...tänkte om du kunde mailamig lite uppgifter för jag är lite sugen på att ha honom också...

• Vendel och Angelica

Baver Fotograf Peter Ger oss alla bilder högupplösta... www.photprint.se/wedding.htm
    Skulle inte tro att han "hittar" på ngt med bilderna efteråt, han har inte ens SB med på sin sida!
    Så jag tror att vi kan vara lugna

• Danielaa

Hallå girls!

Välkommen hem Skille!

Angelica: Va fint smycket blev!

Baver: Borde ju va som bröllopsfotona från Peter att man har rättigheterna till dom själv, SB alltså...

Idag har vi vart ute hela familjen på isen å promenerat! Jättemysigt, men lite läskigt när de går sprickor genom isen..

Nu verkar Victoria Secrets visning börja...

• hummle

Tx2:
    jag siktar på diadem med pärlor i, antagligen slöja men fortfarande tveksam. håret skall vara halvt uppsatt har jag tänkt mej men får bolla idéer m frisören när jag nu bestämt mej för en sådan

ja nu e d snart dax här o vi sitter fast i efternamns träsket han har två efternamn (ja vet man kan bara ha ett, d andra e mellannamn) o vår familj e lite ensamna om vårt så att säga. så ja där står vi nu o jag börjar bli nervig nu för d e ju BARA 62 dagar kvar *JIIIIIIIIII*

• skille

God morgen jenter, jeg er virkelig lei meg men det ser ut som jeg har tatt med meg noe negativit fra norge det kalde været.. sitter på jobb med ett filt og fryser -13 grader! shit hva skjer?? og ingen snø????

SB skal vi forsøke å bestemme en dato???

• Tx2

hummle: jobbigt det här med efternamn. Men jag hoppas på att min tar mitt. Men vi får se. Diadem låter fint. Skall iväg o klippa mig där jag skall sätta upp håret o bli sminkad. Kan vara bra att se om kemin funkar.

skille: kan varit jag som tog med det kalla vädret från fjällen. Missade att ta med mig snön

danielaa: har ni fått till en budget än?

• Carolina1979

Jag behöver Er hjälp!
    Har ingen aning om vad jag ska ha för vigselring - har lagt in bild på våra förlovningsringar i mitt galleri, kan ni hjälpa mig och tipsa om vad som kanske kan passa till dessa?

Kram på er!

• J D

Carolina1979 skrev 2009-01-05 18:20:49 följande:
    Jag behöver Er hjälp!Har ingen aning om vad jag ska ha för vigselring - har lagt in bild på våra förlovningsringar i mitt galleri, kan ni hjälpa mig och tipsa om vad som kanske kan passa till dessa?Kram på er!

Oj, vad svårt. Vill du ha en ring med sten eller utan?

• Carolina1979

J D skrev 2009-01-05 18:25:44 följande:

Oj, vad svårt. Vill du ha en ring med sten eller utan?
    Det spelar ingen större roll - så länge den inte är för bred, så det blir alldeles för tjockt på fingret med 2 ringar...
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3