• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Vendel och Angelica

Skille skulle jag ha FÖR mkt fritid VA... fattar noll

Tx2 Underbart att du gillar dem! Nemas problemas att fixa dem för er!!
    Helgen har varit såååååå lugn på å jobbet att vi höll på att få fnatt... det var 1 patient mer än personal så tja det var ok

Idag ska jag fixa ngr sista presenter... V med... sen så är det att vara hemma o göra inget alls bara typ städa baka greja fixa o ha oss...

KRAAm

• Tx2

Här så finslipas det på inbjudningstexten, att det skall vara så svårt. Och hoppas på att hitta en lugn stund i printerrummet, fått ok av chefen att skriva ut inbjudningarna på jobbet. Sedan är det bara att skära o tejpa! Iih.

• skille

inbjudningen er klare! whee

Angelica det er bare gøy med slike mms bilder, mamma fikk sjokk når hun så mobilen hehe

• Tx2

Whee, nu är dem utskrivna. Nästan sprungit in i chefen när jag hämtat mina alster. Bara klippa o tejpa o sedan lägga dem på lådan. Hoppas att det inte är några stavfel kvar.. och att man fattar texten.

• skille

GOD JUL! Nå drar vi til snøen, og vi har en politimann som passer på huset vårt:)

KoS dere masse, og ikek gjør noe jeg ville ha gjort..

• Vendel och Angelica

GOD JUL
    MED STORA KRAMAR
    fr SMURF FAMILJEN

• Myrmor

Och god jul-pussar från mig, myran och mannen . Drar till mamma/värmland och de sjuka gamlingarna ett par dagar nu, men ska kika in så ofta jag kan. Ni är så goa och förgyller min dag! Mys ordentligt, och dra djupa andetag genom familjebråk, pepparkaksextrakilon, snöbrist och "flytta-på-dig-för-bövelen-jag-ska-ha-den-sista-burken-sill-trängseln".

• Tx2

Här kommer en massa GOD JUL pussar och kramar!

Vad gör man åt skumtomteextrakilona...?

P.S. Angelica: tipset med den dubbelhäftadetejpen tackar jag hemst mycket för. Blir toppenbra! Men satans vad jobbigt det är är pyssla o pilla.

• Danielaa

Kikar in å säger GOD JUL till allihopa! Bara å ta några djupa andetag å kasta sig in i de underbara diskutionerna me nära å kära å tomtens ständiga "vara eller icke-vara", hoppas nie klara me julshoppingen! Jag e egentligen inte alls klar men nu orkar jag inte me mer trängade människor som tror sig äga världen å folk som e beredda å gå över lik för å få va de vill ha just DÅ...!

Tx2: Ja, dom där skumtomte-kilona va GÖR man!? Pepparkakor e riskfritt (nästan iaf... )

Massa GOD-JUL-pussar å kramar till er allihopa!

• Danielaa

Hoppas ni haft en fin jul allihopa! Mycke julklappar? Här va de såklart Caspher som fick mest julklappar! Fullständigt LIVRÄDD när tomten äntligen efter så lååång väntan kom... Men de släppte snabbt som tur va, sen va han bara lycklig över alla "keeet" som tomten hade med sig... Julen e ju egentligen för härlig...

Vart ute nåt på mellandagsrean än då? Jag av ute en tur idag innan jobbet, så galet mycke folk å alla bara KNÖÖÖR! Jag blir galen... Nä, jag hittade INGENTING å NÄÄÄ, jag har inga planer på att gå ut på de igen i år...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3