• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 3

Tiden går fort när man har roligt och snart är det 2009 och dags för oss att bli gifta!

Mars:
    7: Hummle
    Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009

Augusti:
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Göteborg, exakt plats och kyrka än så länge hemligt
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 12:05
    Och här är nya fika-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 11:26
    Här är tränings-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3151080.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-12 20:13
    Majbrudarna leder än så länge

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Artist, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    Carolin1979
    skruttgumma

Juni:
    MD2009
    Stellajsj

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15 MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3
  • Danielaa

Haha, de där såg visst lite galet ut.. mina försök till radbyte me mellanslag blev inte så lyckat... Haha, ska använda nån av de andra datorerna i fortsättningen tror jag! Ha en bra helg allihopa! Puss å kramis

• J D

Danielaa skrev 2008-12-20 23:57:57 följande:
    Tx2: Haha, jaa, vem har kommit på den idén att man ska köpa julklappar? Va ute idag igen, men shit va folk de e i affärerna nu, å alla e hysteriska som vanligt innan jul å bara knör å sliter i allt... Å inte klar än så måste ändå ut i de igen...                                                                                                                                                                                                                             Hoppas på att de bytte rad nu...                                                                                                                                                                        JD: Har redan köpt å hämtat min ring! Sååå nöjd me den! Har en bild på både den å min nya förlovningsring i galleriet!                                                                                                                                                                       Denna datan saknar lite tangenter (bl a "enter-knappen") någon (läs min underbara lille son) har vart å "skrivit" lite me mammas dator... så kan tänka mig att inlägget ser lite konstigt ut...

Jättefina ringar!

Suck för allt folk ute i butikerna, ja. Jag var tvungen att gå en sväng igår för att köpa lite material till bröllopspärm nr 2 (hm, mkt research här...) och usch vad folk det var, trodde dock att det skulle vara ännu värre... Menmen, är det jul så är det

• Tx2

danielaa: japp, det såg konstigt ut

J D: Jag hoppas på att jag får sätta i stenar/sten in min släta f-ring i framtiden. Har börjat gilla bling. Imponerad över att ni är inne på pärm två. Har knappt fyllt vår, det mesta finns på datorerna.

Då var all julklappsshopping avklarad (vi var inne tidigt idag o väldigt effektiva).

• SweetSun

idag har vi gjort äggost! har fått visat för mig av svågern hur man gör =P ska tas med upp till norrland

Hinner inte ut mer innan jul, så jag önskar er alla en underbar jul!!! Ät gott och hoppas på att ni får det ni önskat er

God Jul!

• stellajsj

J D: Min vigselring är beställd hos guldsmeden och tidigare idag så fick jag reda på att den är klar ! Min far kommer att komma förbi med den o min "renoverade" f-ring på julafton! Vilken julklapp !!

V-ringen kommer att vara liknande passion, 3 mm bred (min f-ring är 7) med 16 stenar i! Längtar!! Den blir sååå fin tror jag! I f-ringen har guldsmeden satt i 3 stenar. Det ska bli så skönt att få tillbaks den, gillar inte att vara ringlös..

Den enda nackdelen med att v-ringen redan är klar, är att jag ska sitta o titta på den i 6 månader utan att få använda den!!!

Oj bröllopspärm, låter avancerat.. Vad duktiga ni är!! Själv har jag allt på datorn, inte lika kul kanske..

God Jul!!

• stellajsj

Danielaa: Glömde säga.. dina ringar är jättefina !!

• skille

NOEN har for mye fritid... og sender skittne mms bilder til min mobil...
    Jultomten er ikke sexy, selv om mange tror det....

• baver

hej alla!

här är alla paket äntligen inslagna!
    vad gäller bröllopet så ska jag göra typ allt i januari...iaf inbjudningar har jag bokat enträff med en tryckaregubbe..

myrmor-vad var det för korsett du har tipsat om, ska ju också strippa haha

ha en riktigt go jul alla, åker till landet över helgerna och är då utan internet.

kram!

• Myrmor

God jul baver-girl . Bara tipsade om färg, resten är danielaas verk.. Här sitter vi alldeles bubbel-glada (har delat på en flarra av din favvo Tx2). Imorgon ger vi oss ut hela lilla familjen och tokshoppar alla paket på en eftermiddag.. Lika kul varenda år . Har gjort första skissen på inbjudningar idag och skickat efter monogramstämpel. Shit, det börjar närma sig . Ska bli så kul med danskväll! (nån som inte har planer för nyår ännu??)

• Teapot

Nu äntligen vet de flesta att det planeras giftermål, det har varit lite småhemligt för familj och vänner ända fram till denna helg. Så roligt att kunna prata bröllop! Under ett helt år, vi får se hur det går...

För övrigt vill jag bara ta tillfället i akt och önska er alla en riktigt god jul!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 3