• Mrs Baom

1/8-09

Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)

• Svar på tråden 1/8-09
  • Noxire

Som det ser ut nu blir det stads kyrkan och detta pga att vi vill ha en speceil präst.

• 010809

Å vad kul, fler som har dedline samma dag! =)

ojoj, bordsplacering..då har man kommit långt.. =)
    själv har jag vigsellokal klar, två festlokaler bokade och ett färgtema som kronglar..

har ni börjat prova klännigar än? (längtar tills jag ska ta tag i det)

• SaraPayam

Mrs Baom skrev 2008-10-13 15:58:45 följande:

Är i full gång med planeringen, sitter med bordsplaceringen (tidigt jag vet, men väldigt kul!!...) och det är ju smått omöjligt!! Hur man än vänder sig så har man alltid folk man känner som är otroligt svårplacerade, hur gör ni??
    Men åååå vad kul :) Vi började med bordsplaceringen för ett tag sen, men eftersom vi inte vet vilka som kommer att komma, så la vi ner det tills vidare :)
    Men det är jättekul :)

Vi kommer att ha runda bord med 8-10 personer runt varje bord. Med tanke på att vi har lite olika nationaliteter bland våra gäster så kommer vi försöka sätta dem så att det kan kommunicera med varandra :) Så det blir väl de som bara tala persiska kommer få sitta med varann, men sen finns det ju gäster som pratar både persiska & svenska & engelska, så dem kan man ju placera lite var som :)

Men det är svårt...kommer nog få gråa hårstrån innan bordsplaceringen är klar ;)
  • SaraPayam
    010809 skrev 2008-10-13 16:45:40 följande:
    Å vad kul, fler som har dedline samma dag! =)ojoj, bordsplacering..då har man kommit långt.. =)själv har jag vigsellokal klar, två festlokaler bokade och ett färgtema som kronglar..har ni börjat prova klännigar än? (längtar tills jag ska ta tag i det)
    Hej välkommen hit :)

Varför har ni bokat 2 festlokaler? *nyfiken*

Jag har redan köpt min klänning så den hänger i garderoben :)
  • RTBW

Hallå hallå!

Här är en till!

Längtar så......

• SaraPayam
    RTBW skrev 2008-10-13 23:41:09 följande:
    Hallå hallå!Här är en till!Längtar så......
    Välkommen hit :)

Va kul att vi börjar bli så många i tråden :) Vart gifter ni er?
  • 010809
    SaraPayam skrev 2008-10-13 17:18:06 följande:
    Hej välkommen hit :)Varför har ni bokat 2 festlokaler? *nyfiken*Jag har redan köpt min klänning så den hänger i garderoben :)
    Vi har ett förstahandsalternativ som är nära kyrkan, men det är innom ett område för en folkhögskola och de har under sommaren skrivit på nått papper somm innebär att alkohol inte får serveras innom skolområdet.. vi undersöker hur vi ska komma runt det, om vi måste söka tillstånd och vad det så kostar..

för att inte stå utan lokal har vi bokat en bygdegård oxå, några km bort..

gu vad kul, när längtan blir för stor kan du gå å kika lite på den =) själv vågar jag nog inte köpa än på ett ag, jag är så velig.. men ska börja kolla iaf..
  • SaraPayam

Aha, men då är det ju bra att ha två alternativ :) Men du det borde väl inte gälla , med tanke på att det är på en helgdag. Annars borde de väl kunna göra något undantag :)

Ja jag kikade på den i går...men då va det mest för motivation för att gå & träna ;) Måste ju gå ner lite i vikt för att komma i den :)Så klänningen är en jättebra motivationskälla :)

• RTBW

Hej och tack!
    Jag vill inte avslöja precis vart ännu, vet att många
    i min närhet ofta är inne på denna sida och vårt
    bröllop är än så länge hemligt.....men jag kan iallafall säga att vi kommer att vigas och ha festen i sörmland.

Hur långt har alla kommit i planeringen?

• 010809

problemet är att det gäller och skolan kan inte göra så mycket.. men mina blivande svärföräldrar har lite kontakter och försöker hitta en lösning.. =)

hihi, ja det kan jag tänka mig..
    det lär ju bli ett år av hård träning, siffrorna på vågen bryr jag mig inte om (har ingen våg).. men jag v ill ha snygga armar.. korten ska ju ändå följa en hela livet =)

Svar på tråden 1/8-09