1/8-09
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Som det ser ut nu blir det stads kyrkan och detta pga att vi vill ha en speceil präst.
Å vad kul, fler som har dedline samma dag! =)
ojoj, bordsplacering..då har man kommit långt.. =)
själv har jag vigsellokal klar, två festlokaler bokade och ett färgtema som kronglar..
har ni börjat prova klännigar än? (längtar tills jag ska ta tag i det)
Mrs Baom skrev 2008-10-13 15:58:45 följande:
Hallå hallå!
Här är en till!
Längtar så......
Aha, men då är det ju bra att ha två alternativ :) Men du det borde väl inte gälla , med tanke på att det är på en helgdag. Annars borde de väl kunna göra något undantag :)
Ja jag kikade på den i går...men då va det mest för motivation för att gå & träna ;) Måste ju gå ner lite i vikt för att komma i den :)Så klänningen är en jättebra motivationskälla :)
Hej och tack!
Jag vill inte avslöja precis vart ännu, vet att många
i min närhet ofta är inne på denna sida och vårt
bröllop är än så länge hemligt.....men jag kan iallafall säga att vi kommer att vigas och ha festen i sörmland.
Hur långt har alla kommit i planeringen?
problemet är att det gäller och skolan kan inte göra så mycket.. men mina blivande svärföräldrar har lite kontakter och försöker hitta en lösning.. =)
hihi, ja det kan jag tänka mig..
det lär ju bli ett år av hård träning, siffrorna på vågen bryr jag mig inte om (har ingen våg).. men jag v ill ha snygga armar.. korten ska ju ändå följa en hela livet =)