Inlägg från: 010809 |Visa alla inlägg
  • 010809

1/8-09

Å vad kul, fler som har dedline samma dag! =)

ojoj, bordsplacering..då har man kommit långt.. =)
    själv har jag vigsellokal klar, två festlokaler bokade och ett färgtema som kronglar..

har ni börjat prova klännigar än? (längtar tills jag ska ta tag i det)

• 010809
    SaraPayam skrev 2008-10-13 17:18:06 följande:
    Hej välkommen hit :)Varför har ni bokat 2 festlokaler? *nyfiken*Jag har redan köpt min klänning så den hänger i garderoben :)
    Vi har ett förstahandsalternativ som är nära kyrkan, men det är innom ett område för en folkhögskola och de har under sommaren skrivit på nått papper somm innebär att alkohol inte får serveras innom skolområdet.. vi undersöker hur vi ska komma runt det, om vi måste söka tillstånd och vad det så kostar..

för att inte stå utan lokal har vi bokat en bygdegård oxå, några km bort..

gu vad kul, när längtan blir för stor kan du gå å kika lite på den =) själv vågar jag nog inte köpa än på ett ag, jag är så velig.. men ska börja kolla iaf..
  • 010809

problemet är att det gäller och skolan kan inte göra så mycket.. men mina blivande svärföräldrar har lite kontakter och försöker hitta en lösning.. =)

hihi, ja det kan jag tänka mig..
    det lär ju bli ett år av hård träning, siffrorna på vågen bryr jag mig inte om (har ingen våg).. men jag v ill ha snygga armar.. korten ska ju ändå följa en hela livet =)

• 010809

När kommer ni att skicka ut inbjudan?

Jag funderar på början april, tror ni det är för tidigt eller för sent? ...eller aldeles lagom =)

• 010809

tack för svaren!
    De närmsta vet ju redan om det.. å det är ju viktigtas att de kommer.. långväga kusiner är ju mer kul om de kommer bara.. så april räcker nog för oss då.. =)

Svar på tråden 1/8-09