1/8-09
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Känns ju nästan löjligt när man hör hur ni har kämpat men ca 5 kilo skulle jag vara jättenöjd med. Har lite högt kolesterolvärde också och vill ju inte få en hjärtinfarkt så även av den anledningen borde jag träna.
Blev så inspirerad att jag gick en promenad på lunchen. :) EN promenad gör ju ingen viktminskning men det är iaf en början. Tack för stödet!
Tack!!
Ja, det är ingen lek att gå ner i vikt, det är ett riktigt skitslit!! Jag hatar att träna och om det funkade så skulle jag leva på pizza och choklad!!haha men min motivation är mitt bröllop, jag vill och ska stå där på min stora dag och känna att jag är fin!! Nu har jag 6 kg kvar (från början var det 21 kg..) till min målvikt och det kommer gå galant, bara man bestämmer sig, på riktigt!! Ha en ätardag i veckan är mitt råd, för om du aldrig unnar dig något så blir livet trist och det ska ju vara kul att leva!! Ät dina portioner på en assiett också, då får du naturligt ner matmängden som annars lätt slinker in, ta bara en gång oavsett hur gott det är, och hälften av tallriken med grönsaker. 30 minuter promenad varje dag gör mycket mer än man kan tro!!
Lycka till!!
Tack för råden! Skönt att höra att fler hatar motion :)
Kollade priser på bröllopstårta i dag, sjukt dyrt!! vi får betala 3100 kr för tårta till 78 personer!! finns inte en chans att det går, så nu tänker jag göra egna tårtor, tror det blir vanliga kladdkakor som jag gör i förväg å fryser, tas upp på bröllobsdagens morgon och serveras med vispad grädde och fruktsallad. Vad tror ni, är det för trist?? på en av tårtorna ska det stå ett brudpar:)
Mrs Baom skrev 2008-10-29 15:11:13 följande: