• Mrs Baom

1/8-09

Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)

• Svar på tråden 1/8-09
  • RTBW

Vigselförrättare bokad!!!!!

Men, min frisör som jag ville ha och muntligt bokat
    har gått och blivit gravid och är mammaledig då =(
    jätteroligt för henne och hon har säkert någon annan duktig
    att rekommendera.

En grej att skriva över på fixat o klart, iallafall =)

• SaraPayam
    RTBW skrev 2008-11-05 12:27:32 följande:
    Vigselförrättare bokad!!!!!Men, min frisör som jag ville ha och muntligt bokathar gått och blivit gravid och är mammaledig då =(jätteroligt för henne och hon har säkert någon annan duktigatt rekommendera.En grej att skriva över på fixat o klart, iallafall =)
    Åååå vad skönt att ha bokat vigelförrättaren, jag ska boka våran i början av maj har jag tänkt
    Det känns hela tiden som om man har glömt något men jag vet inte vad det är....
    Hmmm kan ni inte kolla på lista utifall att jag har glömt nåt
  • Nina och Rickard

Va långt ni andra verkar ha kommit! För oss går det lite segare..men det är inte lätt o hinna med all planering när man har annat i livet som tar tid också
    I och för sig finns det fortfarande gott om tid till allt, men vissa saker måste ju bokas i tid o så..! Nåvääääääl.

• Noxire

Här är det en till som har 1/8 som sin dag.

Har inte kommit långt i planeringen men den del:
    Kyrkan är klar
    Präst är klar, för vi vill ha en speciell
    Festlokal är klar
    Mat + dryck är klar
    Fotofraf är klar, blev det idag
    Frisyr + smink är klar

Det som är nästan klar är
    Kläder till mej + sambo
    Ring
    Inbujudan mm
    Musik på festen

Önskar att man hade mer tid till planering men är man egenföretagere, måste man fördela tiden lite.

• SaraPayam

Nina och Rickard skrev 2008-11-05 14:31:10 följande:

Va långt ni andra verkar ha kommit! För oss går det lite segare..men det är inte lätt o hinna med all planering när man har annat i livet som tar tid också I och för sig finns det fortfarande gott om tid till allt, men vissa saker måste ju bokas i tid o så..! Nåvääääääl.
    Hahaha nä det är inte lätt att hinna med, så känner nog vi alla

Jag har enbart 1 helg vart 5 vecka som jag riktigt planerar inför bröllopet, eftersom jag pluggar, så det gäller att planera tiden ordentligt de helgerna
    Men visst kollar man lite här på bröllopstorget mm under de andra veckorna med, men planeringen får bli belöningen efter tentaperioden
  • SaraPayam
    Noxire skrev 2008-11-05 14:47:30 följande:
    Här är det en till som har 1/8 som sin dag.Har inte kommit långt i planeringen men den del:Kyrkan är klarPräst är klar, för vi vill ha en speciellFestlokal är klarMat + dryck är klarFotofraf är klar, blev det idagFrisyr + smink är klarDet som är nästan klar ärKläder till mej + samboRing Inbujudan mm Musik på festen Önskar att man hade mer tid till planering men är man egenföretagere, måste man fördela tiden lite.
    Välkommen hit

Du har ju med kommit en bra bit på vägen. Skönt att saker & ting faller på plats
    Vart gifter ni er?
  • Noxire
    SaraPayam skrev 2008-11-05 16:17:29 följande:
    Välkommen hit Du har ju med kommit en bra bit på vägen. Skönt att saker & ting faller på plats Vart gifter ni er?
    Vi har valt Ö-viks Kyrka. Den är stor och pampig.
  • SaraPayam
    Noxire skrev 2008-11-05 16:39:01 följande:
  • SaraPayam
    Noxire skrev 2008-11-05 16:39:01 följande:
    Den är ju jättefin, vad kul
  • ninaojocke

en liten fråga tjejer...

när jag bokade kyrkan så sa dem till mig att vi inte kunde välja präst utan ta den som tjänstgör..antar att det är olika i olika kyrkor????nån som vet nåt om detta?

Svar på tråden 1/8-09