• Mrs Baom

1/8-09

Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)

• Svar på tråden 1/8-09
  • SaraPayam

Åååå vad kul :) Jag gifter mig med den 1/8 -09. Vad roligt med en tråd för bara vår bröllopsdag :) Bra intiativ!!

• Mrs Baom

Ja, jag tyckte det skulle vara roligt att ha någon att följas åt med:) Vart ska ni gifta er??

• SaraPayam

Mrs Baom skrev 2008-10-01 17:33:46 följande:

Ja, jag tyckte det skulle vara roligt att ha någon att följas åt med:) Vart ska ni gifta er??
    Vi kommer att gifta oss på Bjertorp slott som ligger mellan Vara & Skara. Ni?

Det verkar inte vara så många än som har valt 1/8 som bröllopsdatum, annars är det kanske vi som är tidigt ute ;)

Hur går det annars med planeringen?
  • Noxire

Kul att det är så många som har den 1/8 -09 som sin stora dag. I den kyrka vi hade tänkt är det 3 bröllpo denna dag, vi skulle ha blivit/blir nr 4. Men det lutar åt att vi byter kyrka för vi vill ha en speciell präst. Som det ser ut nu är vi dom enda denna dag.

• SaraPayam
    Noxire skrev 2008-10-07 07:38:20 följande:
    Kul att det är så många som har den 1/8 -09 som sin stora dag. I den kyrka vi hade tänkt är det 3 bröllpo denna dag, vi skulle ha blivit/blir nr 4. Men det lutar åt att vi byter kyrka för vi vill ha en speciell präst. Som det ser ut nu är vi dom enda denna dag.
    Vad roligt, stackars den prästen...han måste vara helt slut efter en sån dag ;)

Vart gifter ni er?
  • Mrs Baom

Vi gifter oss i gräsmarks kyrka Sunne, Värmland. Em mycket fin kyrka som ligger presis vid vattnet. Vi får verkligen hoppas på sol denna fantastiska dag så vi kan ta fina kort ute och njuta av solen!! Allt blir så mycket roligare om det inte regnar:)

• SaraPayam

Jo men visst är det så, jag håller tummarna för att det inte regnar på oss på vår dag :)
    Vi ska ju vigas ute ( om vädret tillåter) så jag vill med ha sol... massor av sol :)

• Lady78

Kul initiativ! Vi gifter oss samma dag! Tycker inte det är tidigt, jag känner att det är MASSOR att fundera på så jag är glad att vi har gott om tid. Hoppas också på sol eller åtminstone upphåll men räknar inte med det, det är ju Sverige :)

• SaraPayam
    Lady78 skrev 2008-10-10 16:35:36 följande:
    Kul initiativ! Vi gifter oss samma dag! Tycker inte det är tidigt, jag känner att det är MASSOR att fundera på så jag är glad att vi har gott om tid. Hoppas också på sol eller åtminstone upphåll men räknar inte med det, det är ju Sverige :)
    Hahaha nä det kan man ju tyvärr inte räkna med :)

Jo jag känner samma sak, att det är så skönt att kunna fundera två gånger innan man bestämmer sig för nåt osv. Och jag älskar verkligen att planera :) Aaaa det är så kul!!

Vart gifter ni er?
  • Mrs Baom

Är i full gång med planeringen, sitter med bordsplaceringen (tidigt jag vet, men väldigt kul!!...) och det är ju smått omöjligt!! Hur man än vänder sig så har man alltid folk man känner som är otroligt svårplacerade, hur gör ni??

Svar på tråden 1/8-09