1/8-09
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Jag har gått med i xtravagans igen nu så de sista kilona ska bort innan klänningen ska köpas!!:) Nån annan som börjat träna å ligga i för en mer svarvad figur:)Ska köpa min klänning på nätet, den är så fiin å jag längtar så till vår stora dag!! Kul att vi är så många som har samma datum!!
Mrs Baom skrev 2008-10-24 12:21:46 följande:
Ja det är inte ett lätt sätt att banta på kan jag säga... har gått ner 14kg å har nu 7 kvar så det närmar sig!! Jag ska beställa en klänning från brudbutiken.se, en stella nr 618. Första gången jag såg den blev jag hetl såld!! det finns en bild (som inte är den bästa tyvärr) i mitt galleri. Vilka klänningar har ni tänkt er??
Mrs Baom skrev 2008-10-24 14:29:37 följande:
Bara att kämpa på med viktnedgången!! Vi fixar detta!! men visst är det tufft att inte få, som i mitt fall inte få äta någonting alls förutom pulver... Hur gör du?? ska titta på din klänning nu:)
Väldigt vacker klänning!!
Mrs Baom skrev 2008-10-24 18:53:46 följande: