1/8-09
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Vi fick önska präst, men det är ingen garanti för att vi får honom, Vi hoppas!! Skulle vara trist att bli tilldelad en präst som inte har nåt enda angagemang tycker jag...
håller helt med dig iofs så la vi in om önskemål av präst som jobbar i församlingen men men det blir säkert bra
Där vi ska gifta oss fanns det visst bara en präst sa de, fast hon verkar iofs jättebra så det är ok. Tråkigt att inte få välja om man vill ha en speciell. Hoppas ni får den ni önskat!
Bokade fotograf igår, det känns jätteskönt att det är klart, en sak till att bocka av som klart. :) Blir lite stressad av att många här på BT verkar ha klart nästan ALLT.
Yes, lokalen var ledig så nu är den 1 augusti helt klart!
Vad långt ni har kommit i era planeringar! Jag och min sambo tar det väldigt lugnt. Men lokal och band till festen är bokad samt musiken till kyrkan. Imorgon ska jag boka frisör. Kyrkan ska bokas med, men det har sambon ansvar för.
Tärnorna är tillfrågade och tackade jublande glatt ja - men sambon har inte bestämt sig för marshalkarna än.
Jag har tur som har en sömmerska till mamma, så det blir egendesignade klänningar till mig, tärnorna och brudnäbben. Så det är lugnt på den fronten - skönt! Ska bara gå ner lite i vikt(som så många andra här...) innan utprovningen av mönster ska påbörjas.
Vi känner att vi vill ha det roliga med dukning och plock kvar framåt vårkanten när man kan få lite inspiration av värmen, solen och det spirande gröna utanför fönstret.
Jag tycker att vi har läget under kontroll och att allt känns otroligt avslappnat - så skön känsla!
Förra gången jag skev här var fotogarafen klar men nu har vi fått veta att han har dubbelbokat.
Det är nu bara att söka en ny fotoraf.
Hittade två till som jag tog kontakt med. Den ena kunde bara ta porträtt foton för hon har fullt upp med sitt eget bröllpo som är helgen efter.
Den andra har inte svarat ännu skall ta kontekt med den igen till veckan om jag kan hitta någon tid. Vill kolla priser innan vi bestämmer oss för vilken fotograf det blir.
Men en annan sak som är klar och det är musiken.
Dom som skall spela har ändrat en annan spelning bara för att spela på vår fest.
Det är vi inneligt tacksama för.
Måste nu slita mej från denna sida ett tag jag måste fortsätta att jobba.
Kramar till er alla
"Råkade" köpa en klänning igår och är fortfarande i chocktillstånd. Jag som bara skulle kolla runt lite för att se vad jag gillar. Jag som skulle spendera flera månader till och gå runt och prova och vänta på 2009 års kollektioner etc etc. Men så kändes den så himla bra och det var 20 % rabatt och min syster som var med som smakråd tyckte den var klockren och så plötsligt så hör jag mig själv säga att jag tar den. Är jätteglad och det känns jättebra både för att klänningen var så rätt för mig, men också för att det är skönt att det är klart, men också lite chockad som sagt.
Har sett här i tråden att fler har köpt klänning redan, alltid skönt att veta att fler har gjort på samma sätt!
Kram på er!
Har inga egna bilder som jag har rätt att lägga ut i galleriet än så länge, men du kan se den på ramonadesign.se under Pronovias 2007, modellen heter Liberia.