1/8-09
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Hej!
Vi planerar också bröllop till den 1 augusti. I övermorgon får vi reda på om vår tänkta festlokal är ledig det datumet. Hoppas, hoppas! Vill inte byta datum...
Uppdatering av vad vi gjort.
Bokning av festlokal (ska sedan i lugn o ro bestämma meny, som sedan beställs av lokalägaren.)
Bokning av vigsellokal.
Ska ringa vigselförrättare imorgon.
Hur långt har ni kommit?
Hej!
Jag och M2b gifter oss 1/8-09. Vi flyttade fram vårt bröllopsdatum till det datumet idag så vi ligger låååångt efter. Lokal är nästan klart och kyrkan ska ringas i morgon. Jösses. det blir mysigt.
Såg att ni diskuterade vikt, ska gå ner 10 kilo till bröllopet. Gick ner 30 kg förra året och har lite kvar.. Hur gör ni? Jag tänkte köra stenhård GI.
/Malin
hejhej !
hakar på i denna tråden jag och fästmannen gifter oss oxå den 1/8-09 och jag tyckte inte det va längsedan vi bestämde datum och nu är det "bara" 9 månader kvar:)
Vi har bokat kyrka,i halland, festlokal som fixar all mat, dekorering och servering., bokat band och övernattning till gäster som behöver det, köpt klänningen (ej sytt in och upp än),
ordnat transport från kyrka, börjat pyssla med inbjudningskorten
ja, och där är vi nu...
kul med en tråd bra för oss som valt det underbara datumet 1/8
...Vi kommer också gifta oss den 1 aug, yeah. Fast hoppas att ingen vi känner läser det här, för vi är fortfarande väldigt hemliga Tills vidare är kyrkan bokad, vi jobbar på allt det andra..
Försöker bestämma en fotograf. Tycker det är SÅ svårt att våga lita på att det blir bra, även om man sett bilder på deras hemsidor och så. Och en del tar lite betalt för själva fotandet och mycket för bilderna och en del tvärtom, så jag tycker det är jättesvårt att jämföra. Blir lite snurrig :) Har ni andra bokat fotograf än?
Hej, vi ska också gifta oss 1/8 =)
Jag måste ta tag i att boka kyrka imorgon helst men de ska va gjort den här veckan! *där med basta*
gifter oss oxå den 1 augusti. kyrka bokad, tält dj trubadur bord stolar mm bokat, vännen är fotograf fotar hela dagen som bröllopspresent, är florist gör våra blommor själv o pappa säljer nya "finare" bilar så han fixar transporten, kompis är frisör. skall börja kolla på klänning i januari, åker över till köpenhamn o kollar lite. har 10kg att gå ner, fick en baby för 11 veckor sen *ler*
Vi ska också gifta oss 1 augusti 2009 Kyrka och festlokal (dvs. kyrkan) är bokad. Mat är bestämd, brudgummens kläder köpta, börjat lite smått med att fundera på och göra inköpt till inbjudningkorten. Sen har jag en massa saker i huvudet också, som dock inte är bestämt än...
Hej tjejer, vad kul att det är så många som har kommit in i tråden
Vi va & träffade fotografen & bandet som ska vara med på vårt bröllopet, känner mig så nöjd
Så nu är detta är fixat:
(x) Slott
(x) Makeup
(x) Bröllopsklänning
(x) Gästlista
(x) Prov Inbjudningskort
(x) Toastmaster & toastmadame
(x) Frimärken
(x) Fotograf
(x) Band
(x) Musik till vigseln
(x) Musik till vals