1/8-09
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
Vi ska gifta oss denna fantastiska dag, det är vår årsdag och vi kommer att ha varit tillsammans i sex år på vår stora dag. Är det någon mer som ska gifta sig detta datum? kanske vi kan följas åt:)
JAg kör med xtravaganzas egna soppor, men det är som nutrilett ungefär, skit trist, men det går ganska fort att tappa kg, tränar också men inte lika mycket som dug, det är imponerande att du orkar så mycket varje dag!! DUKTIGT!! jag tränar ca 4 ggr/veckan och går ca 30 min om dagen, det får räcka...haha
Mrs Baom skrev 2008-10-25 20:44:54 följande:
Hejsan!
Vi ska oxå gifta oss 1 Augusti 2009, får jag vara med här då?
Vi gifter oss hemma på Öland, i Egby Kyrka.
men oj, här har jag missat denna tråden.. jag gifter mig också den 1 augusti i G.a Hjälmseryds kyrka.. Har inte kommit jättelångt i planeringen än då sambon vill hålla det HEMLIGT och jag bara går o väntar på att någon annan ska planera bröllop det datumet... argh.. knäpp sambo I know..
Har tittat ut en klänning, den är i mitt galleri och jag har kikat på ring och så har vi en preliminär gästlista. Har prel.bokat en jättefin lokal och åker förhoppningsvis dit om ett par veckor o kikar på den.. ska bli görspännande!!
Gifter oss oxå 1 augusti i hököpinge kyrka i Skåne!Valt ring men ej beställt, är florist gör blommorna själv, bästa vänninan är frisör pappa bilhandlare ordnar transport o sambons vän fotograf fotograferar gratis till oss hela bröllopet!Börjat på gästlistan, ej tittat på klänning än. skall ha stora tält i trädgården med catering
Kul att så många vill vara med i den här tråden!!
Vi ska åka flakmoped från kyrkan till festlokalen, det tycker vi är lagom busigt!! haha!!
Haha mrs Baom, vad COOLT!
Mrs baom: Vad häftigt :)
SaraPayam och Mrs Baom, herregud vad strongt gjort av er att gå ned så mycket! Jag beundrar verkligen er! Jag har väl en önskan om (snarare än en plan) att försöka gå ned några kilon till bröllopet men är inte säker på att jag fixar det. Jag har hittills varit för lat för att få det att fungera med regelbunden motion, fast jag vet att jag skulle må bättre också. Har ni några tips på hur man motiverar sig själv, hur har ni gjort? Eller ni kanske helt naturligt älskar att träna? Det verkar finnas massor med sådana människor men jag har aldrig fattat hur de gör, jag hatar verkligen att motionera. :)