Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg
Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.
Ngn mer???
Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.
Ngn mer???
TACK snälla ni!!
Himmel vad bra Pentan! Det är jättebra resultat på så kort tid.
Grattis!
Här går det lite trögt. Har varit lite turbulens med arbete osv. Jag blir så deprimerad då och lägger av med alla nyttigheter. Knasigt, jag vet. Har tappat motivationen för tillfället, hoppas den kommer tillbaka. Måste bara berömma alla. Ni är jätteduktiga och ihärdiga Kram på er.
Åh va kul att det går så bra Pentan! Skönt att komma ner på två-siffrigt.
Jag hade tyvärr gått upp den här veckan, bara 0.2 men surt iaf. Det har varit mycket festande senaste veckorna. Haft två jätteroliga möhippor. På lördag e det dags för mig!!!!
Pentan: Åh så skoj att det går så bra och oj oj oj vad jag är avundsjuk.
Jag är chokladoman vilket inte direkt hjälper till. Jag har dock bestämt mig att godis får jag äta en gång i veckan så just nu sitter jag här med en kopp kaffe, en flaska isvatten och ett äpple, skuret i bitar, och drömmer om choklad.
min mor laga biffar å potatis idag.... med god brunsås. kunde bara inte låta bli!!! snacka om dålig karaktär!!! suck
godis å sånt e inga större problem, men duka upp en riktigt god middag å ja äter som en gris, inte konstigt att man inte går ner. Å gubben min, jo han har självdiseplin men de kanske e lättare för en karl...
Penatn>>>> stort grattis, jätte kul
Cattakalas>>> Lycka till på lördag hoppas de blir en super dag
Grymt vad alla är duktiga! Blir jätte impad.
Är inne på min 2:a dag med viktklubb och räknar kalorier för fullt. Någon som testat? Hoppas att det ska funka, känner mig ganska motiverad. Vill gå ner ca 25...
Lycka till alla!
viktklubb är jätte bra om man e rätt motiverad. Jag å mamma testa den för några år sen å jag gick ner 8 kg å mamma nåt sånt med.
Dock är det dyrt för min plånbok.... räcker med att maten kostar...
Men den e nog den bästa vikt "klubb" ja har varit med i... Rolig å lätt! Lycka till!
Tack! Ja, hittils (tredje dagen idag) tycker jag faktiskt att det är riktigt skoj. Snygg och kul sida, där man ser allt och tusen bra funktioner verkligen!
Kul att det funkade för er. Hoppas på att det ska funka för mig med...
Hallå! Ett tag sedan jag skrev här nu, men jag förjer er och tycker ni är jätteduktiga!
Själv var jag och träffade diabetessköterskan igår och återigen kom frågan om operation upp (från hennes håll) och jag har gått med på att träffa en grupp tjejer (kvinnor) i samma sits som mig för att diskutera denna möjlighet vidare innan jag bestämmer mig helt. Men jag måste ändå fortsätta prova på egen hand för jag SKA ju den där klänningen om 9månader!!!
Här går det också sådär men jag vart positivt överraskad när jag ställde mig på vågen igår kväll och såg -2kg på vågen.
Tycker ju själv att det går sådär men då hade jag inte vägt mig innan nu tycker jag det går super. Det är alltså sen i måndags.