Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg
Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.
Ngn mer???
Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.
Ngn mer???
Idag har jag förresten syndat för jag firade att jag skrivit en tenta (som nog gick bra) med bakad potatis och skagenröra, fast jag inte skulle äta vanlig lunch.
Nej fy, Nutrilett är vidrigt
Cambridge mixat med is smakar som riktig milkshake... mums
Hallå alla kämpa glada!! Jag skrev ett inlägg för ett tag sen. Skrev då att jag får hjälp av en tablett som heter Reductil. Jag hade inte gått ner så mycket, precis som jag trodde:0(. Men jag hade tappat 4 cm i midjan *L* Och det blev jag såååååå glad över. Nu behöver jag bara få tummen ur a-----t och börja motionera................... Varför ska det vara så förbannat svårt???? Fan jag blir så trött på mig själv...
Vad duktiga ni är, jag kämpar på med kombi kur, cambridge soppor och protein.
Unnade mig lite lyx i går, besökte både Gucci, Mullberry och Hermes på NK - ajabaja min plånbok fick ont!
Nu vägde sig min make innan han hoppa in i duschen, ett kg sen i måndags kväll, ja e impad!!!
En liten tanke ja delar med min vän, som viktväktar.. När man går på dessa vv å vk så e de lättare att synda plus att det syns på vågen, ja tror lite att i o med dessa light prudukter så tror vi att vi kan äta mer.. å kroppen e inte van vid det fett den behöver. Då när du väl äter fett så suger den åt sig de å sparar på lager, då den e inställd på att inte få fett på länge. Resultat du går upp...
Har du gått på GI ett tag e du så pass van vid den maten att om du äter lite extra gott över sommaren så märks inte det på vågen...
Detta e ju väldigt invudiellt, men för oss tre bantande tjejer stämmer det. Jag går på GI, går ner men knappt upp. En går på vv går upp å ner. Å den tredje lyllosen lyckades på te sig en gratis magoperation å slipper dessa problem vi har på denna sida.
Som sagt bara en tanke om ni överväger diet metod. Kram
Ingenjörsbruden: det är ju liiite lite lättare kan man tycka, om ens pojkvän tränar och håller igång. Men- patetiskt nog så sporrar inte ens det mig till att börja. Min kille tränar varje vecka men även där hittar jag någon undanflykt till att inte sätta igång jag med.
Nya tidsplanen sattes för nån timme sedan- imorgon (mån) börjar jag med att gå hem fr jobbet. Tar 1h ungefär. Och så ska jag skrota alla kolhydrater. Dock inte ikväll för ikväll har vi planerat lyxiga varma smörgåsar... du ser, chansen att jag håller mig till en plan är ca 0,001 procent. Har dock börjat äta omelett till frukost istället för smörgåsar, det är ett stort steg för att vara jag :)
Förresten- att du har gått ner tolv kg är faktiskt en stor bedrift som jag ser det! Jag körde ju på GI för ca ett år sedan och gick ner ca 9-10 kg... dock var det stopp efter det. Körde GI några veckor till men gick inte ner ett enda gram och sedan började jag slarva.
Borde egentligen lägga upp ett veckoschema med maten och hålla mig till det.
Vill verkligen nå min matchvikt när jag gifter mig i januari.. dvs minst tio kg skulle jag vilja gå ner. Runt 15 skulle vara super, men minus 10kg skulle vara riktigt riktigt bra. Kommer inte ens att ha ett stort bröllop utan vill bara att det ska vara jag och min pojkvän... men ändå... 10kg på fyra månader... borde funka...
Hej! Jag sällar mig till skaran Planerar bröllop 2010, mitt nicknamn till trots, och vill gå ner 20-25kg. Men jag börjar idag! Ska ta itu med träning, kommer att lägga minst 3000kr bara på träningen under ett år. 2000kr på ett träningscenter (har gått där förr och gör en nystart idag!)och 1000kr (2x500)på boxercise
Ska tillägga att jag testat många olika kurer, men nu har jag bestämt mig för att äta vanlig mat och att lägga all energi på motionen och träningen istället