Tråd för oss tjejer som vill ned lite mer i vikt, mellan ca 20-45 kg
Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.
Ngn mer???
Ett ställe för oss lite tyngre brudar som vill gå ned i vikt!
själv väger jag ca 105 kg och vill ned till runt 70-75 kg.
Ngn mer???
Btw, ni som säger att ni inte kan äta ägg och bacon till frukost - jag sa likadant, men det går över. Efter någon månad längtar man efter det. Tänkt på att om ni äter gi-bröd, müsli och liknande till frukost så är det ändå MYCKET kolhydrater i dem och det drar igång blodsockerkarusellen redan innan man lämnat hemmet på morogonen vilket kommer att leda till hunger och i värsta fall fikabröd, stor lunch etc. Efter att ha kört LCHF i några månader kan jag nu äta två ägg till frukost och stå mig till klockan ett på dagen utan att känna minsta hunger.
Oj, vad långt det blev. Sorry, men jag brinner för detta eftersom jag VET att det fungerar.
Härligt med någon som är inne på samma linje som mig! Är så svårt att få stöd bland alla kolhydratsfanatiker (inte ni tjejer här!! Utan i min omgivning)
Skaldeman är sååååå bra!! Har alla hans böcker, och det fungerar verkligen!!
Det är så jag äter nu.
Mumriks blivande fru skrev 2008-08-29 08:33:38 följande:
Välkomna alla nya tjejer!!!
Härligt, nu kan ni skriva av er både bra och dåliga saker som händer er inom matväg!
Ingenjörsbruden: jag är tyvärr den ultimata experten på undanflykter... skulle jag be min älskade pojkvän om hjälp med det där så skulle han vara den förste som ställde upp. Problemet (som jag ser det) är nog min bristande karaktär. Jag är USEL på att komma igång. Och jag är usel på att inte tafsa på smörpaketet och osten om de väl finns i kylen. Ber jag min pojkvän om att vi bara ska ha nyttiga saker i kylen så skulle han ställa upp utan problem, det vet jag. Men tyvärr har jag hamnat i den klassiska "jag börjar imorrn" eller "okej, måndag är en ny vecka, ny start." och så kommer aldrig den där måndagen när man verklgien sätter igång.
Har tänkt börja gå hem från jobbet varje dag dessutom men som det känns just nu vill jag bara hem och gosa med min pojkvän mycket hellre än att spendera en timme med och promenera. jag vet, jag är patetisk ibland :)
Har till och med gymkort och simkort som jag använt ca tre gånger de senaste månaderna...
Hur länge har du kört GI?
www.nailsbodybeauty.se
Man fick fylla i ett formulär på nätet. En hälsodeklaration. Sen var det bara att beställa.
Ms Tiffany skrev 2008-08-29 00:45:04 följande:
Men äter du enligt LCHF och utesluter kolhydrater?
Jag äter ägg och bacon till frukost men jag försöker att hoppa över kolhydrater. i alla fall i bröd,pasta,ris och sånna saker.
Tycker att det går hyfsat bra i alla fall.
Mumriks blivande fru skrev 2008-08-29 08:36:59 följande:
Jag utesluter nästan alla kolhydrater förutom grönsaker och vissa mjölkprodukter som har kolhydrater. Jag äter fett och inga light produkter.
Här kan du köpa Cambridge och inte betala med kort:
www.cambridgesoppan.se
Lycka till!
Ms Tiffany skrev 2008-08-28 22:42:15 följande:
Tack Pentan
Tack också This Is Me Now och gottelina för era tips!
Ska ta och beställa så fort jag fått studielånet.
Nutrilett är inte så jättegott... Fast igår köpte m2b nutrilettbars till mig, det var jättebra då jag var så himla sugen på choklad.
Jag äter ju vanlig mat till frukost och middag, men efter att ha sett era inlägg om GI maten funderar jag på om jag inte ska gå över till detta då jag äter, eller kan det bli för tufft för kroppen?
Vad tror ni?
Vill ju inte gå ut för hårt för då tappar jag lusten om jag känner mig själv.
Hur går det för er alla?