• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Baklava

Äntligen lunchdags!! Så hungrig jag är och så läser man att folk sitter och käkar burek....mmmm....lite yoghurt på det så blir det toppen :)

Jobbar gärna hela dagen idag med tanke på all städjobb som väntar hemm *usch*

Julia: Håller tummarna för dig och din lilla baby!

• Juliazzb25

Nu har jag varit hos barnmorska...

Nu börjar jag bli jobbig fy fy på mig...

Nu har det visat sig att jag har även urinvägsinfektion ( jag vet äckligt men det oxå väldigt vanligt när man är med barn )
    Nu vet ni vad som väntar hehe:)

Men jag har fått lyssna på baby och den sparkar och hjärta slår jätte jätte bra...Så glad när jag vet att den lillen mår bra..
    jag och maken har börjat kalla den för bebe..

Kramizzzz till er från glad eller bättre sagt överlycklig julia nu när allt bra med min bebe...

VESNA: Skicka lite burek till mig oxå...gott gott

• Baklava

Julia

Här är några saker som är bra mot urinvägsinfektion:

Tranbärsdryck - finns att köpa på hälsokostbutiker och jag har även sett det på ICA. Detta motverkar och lindrar urinvägsinfektion då den förhindrar bakterier att få fäste i urinvägarna.

Mjölon te (eller "uvin caj") som är känt för behandling av urinvägsinfektioner. Den ska även påskynda läkningen. Ska finnas på vissa apoteker.

Linonbär - bäst är om du kan pressa ut saften och dricka den. Det är viktigt att den är osockrad eftersom urinvägsinfektioner oftast beror på för mycket socker i urinet. Lingon stimulerar också matsmältningen, så det kanske hjälper dig med din mage med.

Det var lite tips från Dr Baklava :) hehehe

• Juliazzb25

Dr baklava!

TUsen tack för alla tips...
    ska till apoteket och hämta medicin och sen ska jag åka och köpa alla de sakerna du skrev...

Min mamma har uvin caj...så hon ska hämta den till mig.

Kramizzzzzz

• Megi

Ohh urininfektion är inte kul :( Jag har oxå haft det, fick det när jag var i grekland för att jag batat i poolen sa läkaren :( Hoppas att det blir bra :D

• Megi

Ohh urininfektion är inte kul :( Jag har oxå haft det, fick det när jag var i grekland för att jag batat i poolen sa läkaren :( Hoppas att det blir bra :D

• 20080719

Tjejer vi har precis grillat, välkomna!

Fick nytt jobb idag :D

• MissieA

Du har ätit mkt gott idag vesna vad ska du jobba med nu då?

• Melis

Hej tjejer, vet ej om jag berättat att jag ska på intervju för ett jobb på fredag...idag var jag coh inhandlade kläder....

hoppas hoppas hoppas....

• MissieA

Jag hoppas för din skull med melis, ska hålla tummarna.

Vad är det för jobb det handlar om och var?

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3