• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Megi

Jag plugga lite eller försöker hihii, har lagat mat så min älskling är på väg hit da malo jede sen ska jag till mina blivande svärföräldrar na kahvu och sen så kommer vi hem. Han ska sova hos mej :) Kram

• Melis

Själv har jag varit och handlat...blev ett par stövlar och ett par svarta byxor till intervjun.

När jag kom hem för typ en halvtimme sen så hade jag fått blommor från min kompis...jättefin bukett....så glad!!!

Nu tänkte jag laga lite mat så vi kan äta när älkslingen vaknar, nu sover han för han ska jobba natt...

imorgon ska vi sitta barnvakt åt makes systerson..kul kul

• Megi

Dobro Jutro tjejer :) Nu sitter jag i skolan! Ska ha examination, kul :) *NoT* Vad hittar ni på idag? Ha en bra dag :)

• 20080719

Hello Tjejer!

Jag ska iväg och jobba. Ska byggas om i butiken, så det lär väl vara katastrofa!

• Juliazzb25

Dobro jutro!

Evo i ja sjedim na poslu...
    från och med idag och fram till nästa onsdag ska jag jobba själv här i uppsala butiken..
    Tråkigt men men...
    sen ska jag ta några dagar ledigt och vila upp mig...
    Känner att jag behöver det.

NI får ha en underbar dag så hörs vi...

Megi: Lycka till idag...Det kommer säkert gå jätte jätte bra...
    Exra kramizzzzz till dig

• Juliazzb25

Hej brudar!

Nu har jag lagt in lite flera bilder på min stora mage och
    några bilder från gårdagens försök att sy en skydd som man har runt spjälsängen...

Den blev rosa hehe( Trotts att vi inte vet vad det kommer bli)
    den blev till och med väldig fin när den var färdig...
    Min man säger att jag har många dolda talanger hehe:)
    Han var så imponerad...

Nu är jag glad hehehe

• Megi

Vad duktig du är Julia :) Ohh vilken fiin mage, jag vill oxå ha bebiis :)

Tack för lyckoönskningarna :) Det gick bra med examinationen.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

• Melis

Ja nu sitter jag och tittar på tv smatidigt som jag letar lite jobb....

Jag och maken var barnvakter i typ 2 timmar idag och efter det konstanterade min make att vi ska vänta med barn...heheheh

• 20080719

Måste beklaga mig över att jag är seeeeeeeeeeg

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3