• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Baklava

Vi kommer nog ha en av vit choklad.... :) *mums*

• Juliazzb25

hello damer!

Vill bara önska er en bra dag.

VI ses säkert här under dagen...

• 20080719

Hello Ladies, nu är jag också vaken. Börjar jobba kl 10 :)
    Hoppas ni får en superdag

• Baklava

Hallo på er allesammans!

Nu har jag äntlige fått i mig lite mat och blivit mänsklig :) Ska bli riktigt skönt med helg, fest imorgon och grilla på lördag. Så klart hoppas jag på en maaaaaaaaaaaaaaaaassa vila också :)))

Läste att det är någon av alla brudar här på BT som ska vara med i "Du är vad du äter" på TV3 ikväll. Får man ju inte missa :)

Läget med er annars??

Må gött

• MissieA

Heeej tjejer jag sitter och pluggar inför min tenta, men ville bara titta förbi er och se hur det är med er.

Melis: gjorde du nått kul på födelsedagen?

Baklava: är det bajram fest du ska på?

Kram på er..

• 20080719

Här sitter jag, förmodligen den enda som är inloggad. Mina föräldrar var här ikväll och så jobbad ejag till 19.

Snart e de lördag och helg..men jag jobbar ändå :(

• 20080719

Hoppas ni får en bra dag tjejer. Jag ska iväg och jobba!

Massa Kramar

• Juliazzb25

Hej tjejer!

Hoppas att ni får en underbar dag...

Min dag har börjat åt helvete...Vill bara skrika och gråta speciellt när man inte får nån hjälp från nånstans...

Varför ska det behöva va så här????

Förlåt att jag gnäller men känner mig så ledsen just nu...

Kramizzzz till er

• MissieA
    Juliazzb25 skrev 2008-10-03 09:27:34 följande:
    Hej tjejer!Hoppas att ni får en underbar dag...Min dag har börjat åt helvete...Vill bara skrika och gråta speciellt när man inte får nån hjälp från nånstans...Varför ska det behöva va så här????Förlåt att jag gnäller men känner mig så ledsen just nu...Kramizzzz till er
    Ingen fara Julia.. BT finns här för att man KAN få ut sina känslor o speciellt vår tråd. Vad är deg som har hänt??

Hoppas att det bli bra tjejen.. Stor kram på dig!
  • Juliazzb25

Hej MissieA!!!

Vet inte vart jag ska börja om jag ska vara ärlig.

Som ni vet så har jag haft ont i ryggen och först igår kväll fick jag träffa en läkare som jag skulle ha träffat i onsdags men men...Skulle inte få träffa honom igår om jag inte började skrika i telefon...

jag har så ont i ryggen att jag kan knappt längre göra ngt och inte gör det saken bättre att jag måste jobba då min chef har rest till Korea och jag är ansvarit för butiken här i stan...

Igår kväll fick jag ut två flygbiljetter fel och nu kan jag inte göra ngt åt det...det bara skit...
    Imorse var det fel i vår ekonomisystem och när man ringde för att få lite hjälp så går det inte det heller...
    De har ont om personal...

SEn fick jag en väldigt konstig samtal från en kärring som kallade mig för jävla svartskalle....

Min barnmorska är en dum apa som fattar noll och nu ska vi byta ut henne...Vill inte se tanten längre...

Jag har problem med hjärta sen jag var liten och läkarna har sagt till min mamma då förr när jag var nyfödd att om jag nån gång skulle bli med barn så kan jag få problem och nu har de problem börjat komma då min hjärta plötsligt har för stark puls eller svag att jag inte kan andas och det kan påvärka baby.

Allt är verkligen åt helvete...

Inatt sov jag allt som allt 1 tim..då kan ni förstå hur jag har det idag...

Vill bara gå hem, lägga mig och gråta...
    Tur att det lördag imorgon då jag bara ska ligga i sängen och ta det lungt...

Tack för att ni lyssnar...

Kramizzzzz till er alla underbara

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3