några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Dobro jutro!
Vill bara önska er en underbar dag.
Kramizzzzz
God morgon på er alla...
Jag har precis vaknat och är totalt seg...ska äta lite frukost sen ska jag iväg och träna....
åhhh Melis vad duktig du är....
Skulle oxå behöva träna lite...Osjecam se ko Bure sa mojim stomakom hehe:)
Gick det bra att sitta barnvakt?
Hur gammla är de?
Det alltid bra övning innan ni skaffar egna...
Jag måste träna för at få bort magen....jag har större magen än du hehehe...
Jag tyckte att det gick bra men Almir tyckte att det var jobbig, han bara antigen måste våra barn vara såna som sitter still eller så får de sitta i bur..
Vi passade bara den ena för att almirs syster skulle med Benjmin på gympa. Emin (den lille) ska fylla 2 i dec...en energiknippe...
Åhhhh va gullig....
min man älskar barn...men ibland så känns det som han är själv ett barn...
han brukar böna och be att vi ska till min syster eller att hon ska komma till oss med barna bara för att han vill leka och busa med de.
Vi har en leksaksaffär precis där vi bor och så fort de är hos oss då passar de på att gå dit och då brukar man vara några hundra lappar fattigare men men...
Vi älskar de som om de vare våra egna...
Hoppas att min syster skämmer bort lika mycket vårt lilla bebe när den kommer....
Lycka till med träningen
Ja det är ju så. Almir brukar säga att vi kommer att behöva ta lån när vi får barn heheh...
De kommer ikväll också, men då kommer de med föräldrarna...så jag ska laga köttbullar med potatismos....
nu e jag tillbaka från träningen....tröttis
så duktig du är....
jag saknar att träna...
ska börja på mamma yoga...som en kärring hehe:)
heheh...jag har provat lite allt möjligt men bodypump och bodycombat är två favoriter...
Dobro jutro...
HOppas att ni får en underbar dag...
Melis: Lycka till idag..Håller tummarna för dig...
berätta hur det gick när du kommer tillbaka....
Kramizzzz