några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Hej tjejer.....
Hur är det med alla?
själv håller jag på och annonserar ut lite saker från bröllopet...mina skor har jag sålt. tiaran har jag nästan sålt och killens väst och kravatt har jag precis skrivit en annons till.
Hur ställer ni er till att handla begagnat? Har inte hört så många som gjort det....
heheh, Missie... för tillfället är det nog bara det jag säljer sen min klänning också... förutom det har jga inget mer att sälja...
Jag kan köpa begagnat, men det beror på vad det är. Är det till bröllop så vill jag bara köpa nytt.
men melis, ska du sälja den ändå??
Klänning skulle jag vilja ha ny, men skulle kunna tänka mig att köpa vaser och lite annat sån begagnat om jag hittade nått fint.
Ja jag har nog bestämt mig för att sälja den... den kanske kan förgylla nån annan bruds dag som den gjorde min....
Hallo allihop
Då var det måndag igen.... :))
Hej tjejer!
Hoppas att alt är bara bra med er...
Sitter på jobbet och har fullt upp hehe...
ska till barnmorska på undersökning kl 13.00 eftersom jag har ont men jag håller tummarna att allt är i sin ordning idag oxå...
vad ska ni göra?
Kramizzzzzzzz
Någpn som e sugen på burek så e ni välkomna :)
O vesna jag vill ha burek är så hungrig men måste iväg til skolan hehe.. efter skolan ska jag ta en höstpromenad i den fina solen.
Vad ska ni hitta på idag?
Kramar!