• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Megi

Hur gick det mer erat bakande tjejer :D heheh

• Melis

Då antar jag att du inte läst tidigare inlägg hehe...jag har gjort humasice och hallongrottor och ikväll blir det kärleksmums...

• MissieA
    Megi skrev 2008-09-29 17:13:44 följande:
    Hur gick det mer erat bakande tjejer :D heheh
    Jag pluggar nu och ska ringa mamma ikväll, hon gör dem godaste hurmasice.. Av majsmjöl.. Jag vet att det låter konstigt men dem är jättegoda ..

Vad gör ni?
  • Juliazzb25

Hej mina balkanbrudar...

Jäklar vad duktiga ni är...hrumasice och alla goda kakor...
    själv slutar jag om några min och ses ska jag hem och äta blåbärspaj som min kära svärmor har gjort...

Längtar...

Min make har gjort hemlagad pizza till mig.

Måste passa på när han är i uppsala med jobbet för då slutar han tidigt ich kan hinna göra ngt gott tills jag kommer hem.
    Han jobbar i stockholm för det mesta och då hinner inte maten bli färdig tills jag kommer hem.

Baklava: Jag är i vecka 19 går i vecka 20 om 2 dagar så hälften hehe:)fast de räknar så konstigt kan jag säga...

baby är beräknat att komma mitten på feb enligt ultraljud så vi får se...

Alla hjärtans dag baby hehe:)

• Melis

hehhe...vilka present Julia.. en present som båda har bidragit till heheh...

• Baklava