• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Megi

Hoceli biti tu u blizini kod vas Bajramska festa? Ska ni gå isf?

• MissieA
    Melis skrev 2008-09-29 11:41:30 följande:
    Jag har köpt fina gardiner till min svärmor, panel..för de hon har tycker jag e fula...hehhe
    Hehehehehe melis bra taktik Så svårt för jag har ingen aning vad.. Kanske lite smink till min svärmor.. Hon älskar smink o tröja till min svärfar..

A vesna hoa oaa köper man presenter som jul hehehe. Vad kan man köpa till killen tjejer..
  • MissieA
    Megi skrev 2008-09-29 11:48:06 följande:
    Parfym el ngt klädesplagg kanske?
    Det kommer nog bli nått sånt hehe Det finns säkert någon fest men vi ska inte gå för jag tar tenta på lördagen. Så jag åker till mina svärisar efter tentan istället. Ska ni gå på bajram fest?
  • Megi

ja ska gå na festu, har saknat bosanska muziiika:)

• Juliazzb25

Nu har jag ringt till min svärmor och bett henne att fixa en blåbärspaj till mig så att jag har ngt gott när jag kommer hem.

Hon ska vakta vår hund idag så då kan hon passa på och fixa en paj till gravida mig hehe:)

• Megi

hehe det tycker jag att du gör helt rätt i. Det som är så bra när man e gravid är att ingen kan nobba en. Hos oss är det så att om man säger nej eller är dum mot den som är gravid så får man jacmer(tror det heter så na bosanski hehe)

• MissieA

Hehehe jag håller med, det förtjänar du Julia. Hur länge ska du jobba? Jag har dålig koll på vad som gäller gravida och mammaledigheter

• Juliazzb25

Det klart att jag förtjänar det heheh:)

Det bästa med att vara gravid är just det att ingen nekar mig ngt speciellt min man heheheheeh:)
    han gör allt för mig allt ( men det har han gjort innan oxå )

Jag vet inte hur länge jag ska jobba...Vill jobba så länge jag kan men man vet inte...
    Börjar få riktigt ont i ryggen men det sånt man får...
    Har varit hos sjukgymnast i fredags och kollat. ska dit några gånger ås får vi se hur det blir.

• Baklava

Oj oj oj vad ni är aktiva och skriver :) *imponerad*

MissieA: Då har vi kommit lika långt ungefär. Förutom att jag inte har köpt kitice. Som tema ska vi ha limegrönt och vitt - vårtema :)

Megi: Tack! Hur går det för dig? Fin klänning! Provade den för ett tag sen men inte alls den modell som jag ska ha, så nu har jag bestämt mig för en forever yors i a-linje. Var bor ni förresten?? :)

Julia: Vilken månad är du i?

Melis: Jag känner din Almir genom kompisar på VXU :))

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3