några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
neeej men va kul :) Då bor vi ju inte alls lågt ifrån varandra :)
Vad gäller planering...hmmm..Jag tycker inte att vi har kommit särskilt långt eftersom jag fokuserar så mycket på att hitta rätt klänning och det går inte så där jättebra :) Men vi har bestämt tema, utsett tärna och bestman, fixat lokal och band, kläder till m2b...
Du då??
ohh va kul tjejer att ni kommit igång med eran planering :D Lycka till med resten :)
vi håller på med inbjudningslustan.. heh. i ja pomalo gledam klänningar :D ohh så fina nemogu nikako da se odlucim. Koliki vi imate budget?
Hur går det med listan då? hur många ska ni bjuda?
Vi har ingen budget direkt eftersom vi inte betalar själva. Men det kommer nog kosta en hel del,för vi ska ha 170 gäster.
Hittat någon klänning? Hur ska den se ut?
hej tjejer....
Jag har inte varit hemma så jag har inte varit här så mkt.... Vad kul att ni hålller på och planerar för fullt...
Vad har ni för budgetar totalt och vad har ni för budget till klänningen? Själv spräkte jag min budget med rätt mkt...
sad za sada ima tunt 150 men då har inte vi räknat med våra kompisar hah, Men vi vill helst inte lägga ut previse para na svadbu. Hocemo en lååång smekmånad.. Pa vi kommer säkert ta bort några från lsiatn.. hiihi! erat kommer la gå på 200 tusen :) hehe! Som tur så är vår lokal gratis, maten kommer vi få billigt ska bara betala ingridienserna. Blommorna som vi ska kititi auta i loka gratis :D har bra sponsorer :D
Odlucila sam se za jednu haljinu men ja ska ha en till :D så ja leter för fullt den andra klänningen :D
pa har hasn föräldrar sagt vad bröllopet ska kosta o så?
Megi: så du har hittat en klänning? får man fråga hur den ser ut och så?
Jag hade också en andra klänning som jag bytte till...