• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Juliazzb25

Vi ska bara iväg och kolla...
    ska kolla lite mera på barnvagnar, spjälsängar med mera...

vad det gäller namn så har vi bestämt oss men vi får se.

Om det blir en kille så vill vi att han ska heta Valentino
    för att den är så ovanligt och det inte så många här i sverige som heter.

Om det blir en tjej så ska hon heta Saga för att just min graviditet är som en saga eftersom vi har minimala chanser att bli med barn.

• Baklava

Lite seg att svara. Har mycket o stå i nuförtiden :)

MissieA: Jag är 23 o m2b är 26, jag arbetar som utredare på kommunen och han är kock :) Just nu bor vi i Värnamo, jag flyttade hit för 4 år sedan från Gävle.

Juia: Grattis till bebisen! Kul att allt ser bra ut :) Du som är blomexperten kanske vet om det går att köpa kitice här i Sverige överhuvudtaget? Har lite problem med att få tag på dem...

• MissieA
    Baklava skrev 2008-09-25 16:07:31 följande:
    Lite seg att svara. Har mycket o stå i nuförtiden :)MissieA: Jag är 23 o m2b är 26, jag arbetar som utredare på kommunen och han är kock :) Just nu bor vi i Värnamo, jag flyttade hit för 4 år sedan från Gävle. Juia: Grattis till bebisen! Kul att allt ser bra ut :) Du som är blomexperten kanske vet om det går att köpa kitice här i Sverige överhuvudtaget? Har lite problem med att få tag på dem...
    Vad roligt jag bodde i jkpg innan så har varit mkt i värnamo.. Man kan köpa kitice i Sverige men dem är väldigt dyra här. Jag var och kollade på några och dem kostade 60-80 kr styck, så det är bättre att någon köper dem åt er från balkan och skickar dem.

Var ska ni gifta er? Varifrån är ni från balkan?

Julia: Jättefina namn verkligen. Fina betydelser hoppas ni hittar något i sthlm. Tror du att det blir en tjej eller kille?
  • Juliazzb25

Hej baklava!

Först vill jag tacka dig för gratullationer.

Vad det gäller kitice så har jag inte sett att det finns att köpa de nånstans här.

Jag jobbar som bröllopskordinator vid sidan av mitt vanliga jobb och håller på och startar en egen affär.
    Jag brukar tillvärka de så om du är intreserad så är det bara att höra av dig så får vi se vad vi kan hitta på.

Hur många gäster ska ni ha och när var det ni skulle gifta er?

• Megi

Julia: Vilka fina namn :D Jag önksta er mkt lycka i framtiden :D Hoppas att ni hittar ngt fint i sthlm :D

• Juliazzb25

Nu ska lilla jag och baby hem men ni får ha fortsatt trevligt kväll så ses vi imorgon....

Kramizzzzz till er alla underbara tjejer.

• 20080719

Baklava, man kan göra själv beroende på hur avancerade man vill ha. Jag gjorde 35 st själv :)

• Juliazzb25

God morgon alla underbara balkan och andra brudar.

Nu är lilla jag åter på jobbet efter en jobbig morgon på bilbesiktningen.

Jag tror att jag har haft den suraste gubbe där...men men det vktigaste var att bilen gick genom....

Baklava: Självklart kan man göra de själv om man vill jag menade ingenting illa när jag frågade om du behövde hjälp.

Kramizzzz till er alla

• Baklava

Hej på er

Vilken helg det har varit! Nu är jag helt slutkörd. Har haft gäster så jag saknade verkligen min soffa :))

Julia: Jag trodde absolut inte att du menade något illa. Vi ska ha runt 100 gäster och gifter oss i Värnamo den 9e maj nästa år. Riktigit så ambitiös är inte jag att jag kan göra dem själv. Är nämligen näst intill helt fantasilös :) Mamma skulle be en bekant att hon skulle skicka dem till oss.

20080719: Ambitiöst av dig att göra själv, men som sagt, jag saknar helt och hållet en "pyssel- gen" :))

Ha det gött allihop, ska krypa in under filten nu :)

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3