• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Juliazzb25

Vi ska bara iväg och kolla...
    ska kolla lite mera på barnvagnar, spjälsängar med mera...

vad det gäller namn så har vi bestämt oss men vi får se.

Om det blir en kille så vill vi att han ska heta Valentino
    för att den är så ovanligt och det inte så många här i sverige som heter.

Om det blir en tjej så ska hon heta Saga för att just min graviditet är som en saga eftersom vi har minimala chanser att bli med barn.

• Baklava

Lite seg att svara. Har mycket o stå i nuförtiden :)

MissieA: Jag är 23 o m2b är 26, jag arbetar som utredare på kommunen och han är kock :) Just nu bor vi i Värnamo, jag flyttade hit för 4 år sedan från Gävle.

Juia: Grattis till bebisen! Kul att allt ser bra ut :) Du som är blomexperten kanske vet om det går att köpa kitice här i Sverige överhuvudtaget? Har lite problem med att få tag på dem...

• MissieA
    Baklava skrev 2008-09-25 16:07:31 följande:
    Lite seg att svara. Har mycket o stå i nuförtiden :)MissieA: Jag är 23 o m2b är 26, jag arbetar som utredare på kommunen och han är kock :) Just nu bor vi i Värnamo, jag flyttade hit för 4 år sedan från Gävle. Juia: Grattis till bebisen! Kul att allt ser bra ut :) Du som är blomexperten kanske vet om det går att köpa kitice här i Sverige överhuvudtaget? Har lite problem med att få tag på dem...
    Vad roligt jag bodde i jkpg innan så har varit mkt i värnamo.. Man kan köpa kitice i Sverige men dem är väldigt dyra här. Jag var och kollade på några och dem kostade 60-80 kr styck, så det är bättre att någon köper dem åt er från balkan och skickar dem.

Var ska ni gifta er? Varifrån är ni från balkan?