• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Megi

Jag älskar Halid men 50 tusen för 7 låter, hmm skulle inte tro det. Okej da ej 50 za några timmar men 7 låtar är ju typ 30 minuter hah.. det finns ju gott om kändisar i bih så vi får se hur det blir me det.. Det finns än mindre känd kändis som ville ha 15000 som vi varit i kontakt med.

• Melis

Ja jag vet....det är helt sjuka priser. Vi hade tur eftersom musik både sångare och sångerska ingick i priset på den restaurangen vi hade, visst lyssnade vi på dem innan för att se så att vi tyckte om hur de sjöng. Men det var underbart, sen måste jag säga att man tänker inte så mkt på vem som sjunger så länge det är bra, för att det är ni som ska stå i centrum och inte artisten. Jag kollade på det bröllopet i Malmö och då tittade alla på Halid medan brudparet dansade sin första dans...inte så roligt kanske...

• Megi

oj gud va d billigt det blev :D 45tusen för alt. Helt sjukt, super za vas :) Jo va på ett bröllop där saban saulic sjöng i det var inte som ett bröllop det känndes mer som en koncert. Narod stog framför bina tittatde på honom, o så...

• Melis

Hm ja så billigt blev det inte, min föräldrar spenderade lika mycket på den festen som vi hade hemma hos oss, sen så ringar och kläder cirka 50 tusen till. Det vi har räknat på så har bröllopet kostat mellan 140 och 150 tusen.

• Juliazzb25

Hej tjejer!

Som ni skriver oavsett hur mycket man älskar halid eller säg zeljko joksimovic så skulle jag aldrig och då menar jag aldrig betala så mycket pengar.

Vi hade en jätte jätte bra dj som spelade på vårat bröllop och kan säga att det var lika bra. Alla dansade och hade hur kul som helst och det känndes inte som om man var på nån koncert.

• Melis

Ja jag håller med..Vi tänkt på det att hellre lägger jag de pengar på ett hus/lägenhet eller åker på en lyxig bröllopsresa...

• Megi

vad var det för fest ni hade hemma hos dina föräldrar?

Melis skrev 2008-09-19 11:54:36 följande:
    Hm ja så billigt blev det inte, min föräldrar spenderade lika mycket på den festen som vi hade hemma hos oss, sen så ringar och kläder cirka 50 tusen till. Det vi har räknat på så har bröllopet kostat mellan 140 och 150 tusen.
  • Juliazzb25

Våran bröllop kostade över 200.000 sek
    bara bröllopet och sen åkte vi på lyx bröllopsresa till thailand i 3 veckor...

Helt underbart.

Vi hade en annan fest nu i Pula för att fira 1 år som gifta för alla eller de flesta av våra gäster och det gick på ca 100.000 sek inklusive allt.

Mycket billigare att ha fest där nere än här...
    Hade min make varit från kroatien eller bosnien eller nån anna av balkan länder då hadi vi definitivt haft vårt bröllop där borta.

• Melis
    Megi skrev 2008-09-19 12:22:55 följande:
    vad var det för fest ni hade hemma hos dina föräldrar?
    Av tradition så ska man ha fest hemma hos bruden som pratnja, så vi hade tält, mat livemusik och så...
  • MissieA

Jag älskar med känsidarna men vi vill ha ett vanligt band för om man hade haft en kändis så kade det blivit mer en koncert än ett bröllop och som ni sa tidigare så kan man göra så mkt för dem pengar istället för att höra 7 sånger hahaha, som tur är så kan ju banden spela kändisarnas låtar..

Vi känner en tjej och kille som har ett eget band och dem är verkligen superduktiga så vi kommer nog boka dem, för det blir enklare så. DÅ kan man kommunicera bättre med dem.

Megi ska ni ha fest hos din familj också? Vi tänkte inte ha det utan en stor räcker, för det känns lite onödigt här i sverige för mig eller vad tycker ni?

Tjejer tycker ni att det är sent att festen börjar 17.oo?

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3