några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Jag förstår dig helt och hållet....
Från början så hade vi samma tankar och vi båda ville ha fasta jobb med mera och sen när vi väl fick det och börja palnera så var det svårt och det blev inte lättare då jag har problem med mage och vi fick veta att vi har minimala chanser att bli med barn...
Vi hade några missfall innan och det började kännas jobbigt och vi började prata om adoption och nu ska vi ha en egen liten plutt...vi är så överlyckliga...
Det enda tråkiga är att man mår dåligt..illamående, ont i brösten, går och kissar en miljon gånger med mera men annars helt underbart...
Säg till hur det gick med snacket...
Kramizzzz
Hehe, ja precis så är det hos oss men nu har vi börjat fundera i andra banor så vi får se... Han sover nu men helst skulle jag vilja bara hoppa upp i sängen och skrika VAKNA för nu vill jag snacka men jag får väl hålla mig...
du får hoppa i sängen och göra ngt annat för att väcka honom hehe:) Det är det bästa ledtråden för honom...Speciellt nu när ni är nygifta...
Hur gammla är ni om jag får fråga?
hehehe...tanken har ju slagit mig men han har jobbat hela natten så det skulle inte vara kvalitet på det hela så då kan det kvitta...
Klart du får fråga hur gamla vi e, han fyllde 25 u juli och jag ska fylla 24 den 1 oktober.
Men då är det bäst att inte väcka honom.Låt maken sova klart så kan ni prata senare..
Du vet hur vi tjejer får vår vilja genom hehe:)
En anna bra råd till dig när vi börjar planera barn är att inte tänka så mycket på det och bli besviken varje gång man får mens för att kroppen känner av det och då blir det svårt men så fort man inte tänker på det då jäklar då smäller det....
Jag kallar mina svärföräldrar för mamma och pappa, i början var det konstigt och jag ville inte. Men dom bor ju där nere och vi ses 1 månad på två år så nu stör det mig inte.
Min man kallar mina föräldrar för baba och dedo!
Lycka till med alla bebisar ;)
Det händer så mycket i era liv tjejer jag är så glad för er skull för barn är det bästa som kan hända en. Julia, vilken månad är du i nu då? Det var inte lite barnvagnen kostade hehe.
Melis, jag förstår att du vill arbeta lite innan ni får barn för det skulle jag också vilja. Ni får prata om det när din make hehe har vilat ut
Jag kallar min m2bs föräldrar vid namn och kommer göra det även när vi är gifta för det vill både jag och dem Inget illa menat tjejer lovar, men jag skulle inte kunna kalla dem mamma o pappa för dem är ju inte mina föräldrar hehehe.
Hur mår ni annars? Jag pluggar för fullt och planerar bröllopet också. kramar på er..
Jag kallar mina svärföräldrar vid namn.
Jag håller på och söker arbete, är inne på att börja plugga igen till våren. Jag har ju min examen men tänkte kanske ta lite fördjupningskurser men det är bara ifall jag inte får något jobb fram tills dess.
Väldigt smart tänkt melis, på högskolan i jönköping då eller? Det viktiga är att du söker jobb även om det är svårt att få.
Har ni tips på bordsdekorationer man kan ha tjejer?
Jag kommer att söka till kurser i Växjö, de har bättre kurser och större utbud när det gäller ekonomi.
Jag har lite bilder på hur vår dukning såg ut, kan maila det nån gång.