• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Melis

Vi har varit inne på att åka till Aruba eller Dominikansk republiken.

• Megi

Tack för informationen :D Det var ju inte dyrt.. Jag är från Banja Luka a sada zivim u Borås. Ti?

• Megi

20080719 : Marmaris är jätte fint :D Jag kom hem i torsdags :D vi hade det så underbart

• Melis

Jag är från Bosanski Brod och min älskade är från Prijedor, men här så bor vi i Vetlanda, jag flyttade från Helsingborg. Alla priser varierar men det brukar ligga runt 50-70 km per person om man vill ha det lite finare.

• 20080719

Åh jag e så glad, tänk att man e glad över småsaker. Köpte handdukar idag och jag är som ett barn på julafton :)

Vi köpte lägenhet och ska börja flytta på torsdag :D

• MissieA

Det är inte alls dyrt med bröllop i Bosnien jämfört med här, men det beror ju på vad man vill ha och hur många gäster det är sen också i vilken stad i Bosnien det är.

Vesna, var ligger er lägenhet då?

Megi: Kul att ni hade det trevligt i Turkiet och att ni ska ha bröllopet där nere. Blir det av i maj ändå?

Mina föräldrar och blivande svärföräldrar har kommit hem från Bosnien nu med alla våra saker till bröllopet. Jag bara älskar sakerna jättefina dekorationer m.m. Vi har köpt så fint tyg därnere som vi ska dekorera scenen med mer med. Längtar till maj nu.

Har ni fler bilder tjejer?

• 20080719

Lägenheten är i Göteborg, ganska nära där vi bor nu.

Jag har också massor massor med bilder, syrran kommer hem ikväll och då kommer ännu mer foton. Så fort jag får tillfälle så ska jag lägga upp lite fler :)

• MissieA

Ja lägg upp bilder så vi får se Vill verkligen se era fina bröllop.

Hur känns det nu efter bröllopet då? Var det värt med all planering?

• Melis

Jag har lagt upp lite bilder i galleriet men kommer mer sen...

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3