• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Melis

Ja, det finns i vissa delar av bosnien. typ i den delen där min man kommer från men jag ville inte ha det

• Megi

JA bordsplaceringen funkar inte hos oss Bosnier :D Jag funderade på att ha det men sen så kom ja på att det inte är en så bra ide.. De får sitta var de vill.. jag vill inte bestämma det...

• Megi

Måste bara säga att nu på fredag (6 sep) så är det dax för förlovningen :D ohh så kul! ali sam nervozna....

• Melis
    Megi skrev 2008-09-04 13:09:16 följande:
    Måste bara säga att nu på fredag (6 sep) så är det dax för förlovningen :D ohh så kul! ali sam nervozna....
    OOO grattis! Jag vet precis hur du känner dig, samma sak kände jag men när jag såg Almir så var blev jag helt lugn...jag visste att allt var och skulle bli helt perfekt...

Hur gör ni med ringar? ska bara du få en eller? Fick du välja vilken?
  • 20080719

Grattis Megi, förmodar att det flyger massa fjärilar i dinmage just nu :)

• Melis

Hm, undrar om Megi förlovade dig igår (fredag) eller idag (den 6)...hur som helst så ska hon ha lycka till...

• MissieA

Megi, ett stort grattis! Nek vam je sa srecom! Jag har flyttat och har därför inte varit inne på ett tag

hur står det till med alla?

• 20080719

de e bra med mig missie, vi håller på och renoverar lägenheten för fullt :) hur e de med dig

• Melis
    MissieA skrev 2008-09-06 21:36:24 följande:
    Megi, ett stort grattis! Nek vam je sa srecom! Jag har flyttat och har därför inte varit inne på ett tag hur står det till med alla?
    Jaså du har flyttat...var har du flyttat inom lönköping eller?
  • Megi

Heeej Tjejer :D Jaaa nu är jag förlovad :D Igår hände det.. Det var riktigt pirrigt men det var jätte kul :D...

Melis, det är bara jag som har en ring.. vi var och kollade på flera ringar o ja fastnade för en och han köpte den... hehe..

Missie, så

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3