några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Ja, det finns i vissa delar av bosnien. typ i den delen där min man kommer från men jag ville inte ha det
JA bordsplaceringen funkar inte hos oss Bosnier :D Jag funderade på att ha det men sen så kom ja på att det inte är en så bra ide.. De får sitta var de vill.. jag vill inte bestämma det...
Måste bara säga att nu på fredag (6 sep) så är det dax för förlovningen :D ohh så kul! ali sam nervozna....
Grattis Megi, förmodar att det flyger massa fjärilar i dinmage just nu :)
Hm, undrar om Megi förlovade dig igår (fredag) eller idag (den 6)...hur som helst så ska hon ha lycka till...
Megi, ett stort grattis! Nek vam je sa srecom! Jag har flyttat och har därför inte varit inne på ett tag
hur står det till med alla?
de e bra med mig missie, vi håller på och renoverar lägenheten för fullt :) hur e de med dig
Heeej Tjejer :D Jaaa nu är jag förlovad :D Igår hände det.. Det var riktigt pirrigt men det var jätte kul :D...
Melis, det är bara jag som har en ring.. vi var och kollade på flera ringar o ja fastnade för en och han köpte den... hehe..
Missie, så