• MissieA

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3

Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna

• Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
  • Megi

... kul att du flyttat :D Hur känns det? Gdje sada zivis? Jeli pocela skola?

• Melis
    Megi skrev 2008-09-07 19:13:36 följande:
    Heeej Tjejer :D Jaaa nu är jag förlovad :D Igår hände det.. Det var riktigt pirrigt men det var jätte kul :D... Melis, det är bara jag som har en ring.. vi var och kollade på flera ringar o ja fastnade för en och han köpte den... hehe..Missie, så
    Aha okej, ja jag var också och tittade på ringar men han valde till slut och jag fick precis den jag ville ha..men jag köpte en ring till honom också så nu har vi två ringar var
  • Megi

vilken tur att vi fick den ringen vi ville ha :D Hehe.. nej min buduci nema prstena..

• Melis

Meggi, har ni bestämt nåt än kring bröllopet? Tex var och när ni ska ha bröllopet?

• Megi

Melis: vi har pratat lite om det och det är nästan 100% säkert att vi ska ha det här i swe.. posto je tesko få ner hela släkten dit ner... det lutar åt maj... ali jos noje nista sigurno.. heh

• Melis

Ja man måste ju få det och fungera för alla, för oss var det självklart där nere för båda har mkt släkt utomlands som är i bosnien över sommaren. Sen ville jag ha ett traditionellt bröllop och det trodde jag inte att jag kunde få här fullt ut...

• MissieA

Här är jag tjejer Jag har flyttat till halmstad och har börjat plugga nu trivs så bra här. Nu ska min m2b leta efter jobb och flytta hit han med..

Kul att höra att alla mår bra. Kan ni inte lägga in fler bilder på en hemsida eller nått?

Det är svårt att ha bröllop i bosnien i maj faktiskt. Megi har ni bestämt datum? Vi har bokat lokal, den 9 maj så nu har vi ett datum med hehe.

• Melis
    MissieA skrev 2008-09-09 12:49:47 följande:
    Här är jag tjejer Jag har flyttat till halmstad och har börjat plugga nu trivs så bra här. Nu ska min m2b leta efter jobb och flytta hit han med..Kul att höra att alla mår bra. Kan ni inte lägga in fler bilder på en hemsida eller nått? Det är svårt att ha bröllop i bosnien i maj faktiskt. Megi har ni bestämt datum? Vi har bokat lokal, den 9 maj så nu har vi ett datum med hehe.
    Ja klart det e svårt med bröllop i bosnien i maj men jag tror om man bestämmer sig för att ha bröllop där nere så har man det där juli augusti...

Så missie ni har bestämt datum vad kul.. har du börjat leta klänning? Nu när du bor i Halmstad så ska du uppsöka Hanna Morris, de har jättefina klänningar.
Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3