några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
... kul att du flyttat :D Hur känns det? Gdje sada zivis? Jeli pocela skola?
Var e alla?
vilken tur att vi fick den ringen vi ville ha :D Hehe.. nej min buduci nema prstena..
Meggi, har ni bestämt nåt än kring bröllopet? Tex var och när ni ska ha bröllopet?
Jag är altid här :)
Melis: vi har pratat lite om det och det är nästan 100% säkert att vi ska ha det här i swe.. posto je tesko få ner hela släkten dit ner... det lutar åt maj... ali jos noje nista sigurno.. heh
Ja man måste ju få det och fungera för alla, för oss var det självklart där nere för båda har mkt släkt utomlands som är i bosnien över sommaren. Sen ville jag ha ett traditionellt bröllop och det trodde jag inte att jag kunde få här fullt ut...
Här är jag tjejer Jag har flyttat till halmstad och har börjat plugga nu
trivs så bra här. Nu ska min m2b leta efter jobb och flytta hit han med..
Kul att höra att alla mår bra. Kan ni inte lägga in fler bilder på en hemsida eller nått?
Det är svårt att ha bröllop i bosnien i maj faktiskt. Megi har ni bestämt datum? Vi har bokat lokal, den 9 maj så nu har vi ett datum med hehe.