några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Jag har bara jobbat. Idag tvättar jag för första gången sen vi flyttade in i onsdags :)
Dobro Jutro Yjejer :D
Julia: Instoppad pingvin hehehe :D jag tror att du kommer vänja dej vid mamma byxo fort.
Jag har jobbat och varit på bio med min älskling. Bakat jordgubbspaj :D mmm så gott.
Själv har jag varit hos mina föräldrar sen igår var vi på kalas hos almirs systerson...
Idag ska jag baka lite och städa....
Åhhhh melis!
vad ska du baka? kan inte du skicka över lite till mig?
Sitter här på jobbet och får ingen lugn och ro av den här sparkande baby....
Den vill ha ngt gott...
Megi: Jordgubbspaj låter helt underbart....
Njam njam...GOTT...Vill ha jordgubbspaj...
Jag ska baka hallongrottor och kärleksmums.... Jag skickar gärna lite....
GOTT GOTT....
nu ska jag till konditori och köpa lite till mig och baby...
En riktig zena :D Bosanska zena híhii
MissieA: Jesili se naspavala?? :D
heheh jesam faktiskt :D har fått lite gjort här hemma med. Jesili se ti naspavala? Hur tidigt vaknade du??
Vad gulligt men mammabyxor.. BEbisen kommer ju spendera mkt tid i barnvagnen Julia så det är värt det hehe..
Melis, skicka lite till mig med Megi har inspirerat mig så jag ska med göra jordgubbspaj idag hehe..
Vesna: hoppas att dom fixar din klänning. SKa du ha kvar din?
Dom sa att dom skulle fixa den, var klar förra fredagen men jag har jobbat och inte hunnit hämta den.
Har precis hängt upp sista maskinen med tvätt. Ska också få lite gjort här hemma tänkte jag, det smittar av si när jag läser att alla är så duktiga.