några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där. Del 3
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
Hej brudar, nu fortsätter vi vårt prat i ännu en tråd. Gamla som nya balkanbrudar är välkomna
hehe :)
Jag kan tänka mig att man bara vill sitta och titta på den hehe därför skulle jag vilja ha kvar den .. som ett minne. Men sen känns det lite onödigt med..
Ja, man lär ju inte använda den igen men men så är det ju...svårt att sälja
Vi hade tänkt åka till egypten i slutet av oktober men sen hände det saker som gör att min älskade ska till bosnien i oktober och då kan vi inte åka, tur att vi inte bokade då...
ja var i egypten för 3 år sen tror ja hihi :)
Det är tur. Det finns tid för smekmånaden. Vi kommer nog göra som ni, ta den lite senare.
när ja va minder så sa ja alltid att jag skulle till egypten på min smekmånad, men som tur så åkte ja dit innan. och ja vill inte dit på min smekmånad längre...
Jag lämnade min klänning på kemtvätt, den va såå himla skiten. Det blev mycket kolo i den. När jag fick tillbaka den va den ren och fin som den va när jag köpte den, Men gissa om inte den hade gått upp i sömmarna! Ohhhh va ledsen jag blev. Dom skulle fixa den, så jag får gå och hämta den i dagarna!
Go morgon alla underbara tjejer!
Nu är man tillbaka på jobbet efter en väldigt mysig helg.
jag och min underbara make var i stockholm i lördags och kollade på baby saker...
Vi hittade så många fina saker men priserna var inte så fina.
Nu har vi bestämt oss för att köpa en ny vagn hehe:)
bara 10.000 sek men då får vi bilbarnstol på köpet.
Sen har vi sett en jätte jätte söt säng men den kostar 7000 kr så vi hoppar nog över det och köper en annan som vi har sett som kostar 3500 sek...
Det så farligt att gå på såna söta affärer man kan spendera hur mycket pengar som helst...
Fick hålla hårt i plånboken hehehe:)
Måste oxå skriva att jag köpte ett par mamma byxor..jag och min man skrattade så mycket när jag stog där i provhytten att personalen kom och kolla vad vi håll på med.
jag ser ut som en instoppad pingvin men kan säga att de är jävligt sköna...
Vad har ni gjort i helgen?