19 JULI panik tråden :-)
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Ja då var det snart dax då, gahhhaaa!!!!!!
Åhhh hur ska man hinna?
Klänningen har jag iallafall, så det ska nog gå bra.
har fått min klännin oxå känns som att allt börjar va i ordning det är ju allt små tjafs kvar som man är rädd att glömma bort i paniken ... så som gästboken den kom jag på idag.
men vi funderar på att ha en låda istället. En trä låda med en flaska vin och två vinglas som vi sen får öppna på första bröllopsdagen om ett år. I den ska gästerna få lämna små lappar under kvällen =)
spännande kanske enklare att få folk att skriva så än i en gästbok eller ??
snart är det dax =)
mmm Det är svårt det där med gästbok.
Det var smart det där med lådan det ska jag nog ha det oxå.
Idag just nu har jag bestämt hur min bukett ska se ut. Jag vill ha vita kallor och några få lila kallor. Och lilltjejerna ska nog ha en lila och en vit kalla.
Här blir det röda rosor med några vita... tärnan och näbben får vita rosor och alla "pojkar" får röda i sin coursage
1 månad imorgon!!! och så mycket kvar att fixa! hjälp!
jaha, nu håller jag på att fixa vigselprogram och festprogram, och bordsplaceringslappar.
Det känns som att det är mycket nu.
Herregud, jag passar verkligen in i tråden, jag har superpanik och vet inte riktigt vart jag ska börja..
låter som mig då, jag satt i helgen och diskuterade med mannen om allt som vi måste handla. Hans kommentar var: det är lugnt det är lååångt kvar.
SÅ jag litar på honom.
www.expressen.se/vader/1.1207206/nu-kommer-solen-igen För att lugna oss liiite.
Kul att det är fler än jag som inte vet var man ska börja.... vet knappt vad som är kvar att göra, har börjat skriva en massa små konstiga kommihåg lappar i hela huset så snart jag kommer p något ska träffa prästen på lördag och kolla in vigselplatsen lite bättre...
M2B har fortfarande inte köpt någon väst och nu helt plötsligt är det mitt fel han ska ha kostymbyxor kortärmad vit skjorta o väst... ja ja är ju 3 veckor kvar (GAAHHHAAA!!!!)