In vino och cappuccino
...och så en skvätt modersmjölk därtill (fast de samvetsgranna låter bli att blanda). Låt vätskorna flöda, så följer orden automatiskt.
...och så en skvätt modersmjölk därtill (fast de samvetsgranna låter bli att blanda). Låt vätskorna flöda, så följer orden automatiskt.
Hoppas bara att vi gjort en hyfsad affär, men det vet man ju egentligen aldrig på förhand. Ojoj vad det snurrar i huvudet nu, vi hade ju liksom inte tänkt att det skulle gå så fort.
Amelle - GRATTIS, vad skoj!
Lapinette - tack! Hoppas att nästa ansiktsbehandling inte blir lika smärtsam som den förra. Vilket påminner mig om att det är dags att boka för egen del.
Tror faktiskt inte den kommer att bli det då min hy är så mycket bättre just nu. Men samtidigt så går jag ju dit för att rensa ut och inte för att ha en skön stund så jag är evigt tacksam för att du gav mig adressen.
Ser nu att det är både akupunktur och adoptionssamtal inbokat, oj vad jag hoppas att det ska gå vägen denna gång! Håller tummar och tår.
Det är liksom dags att dra igång igen med den 3:e och sista IVF'n. Tack och lov tycker läkarna att jag ska få slippa klimakteriet denna gång så processen blir betydligt kortare och lindrigare men i september är det dags. Ska fram tills dess gå och få akupunktur. Vi får väl se om det hjälper?!
Åter igen, härligt med lägenheten. Minns själv hur det var för två år sedan då vi vann budgivningen och skrev på för vår lägenhet.
Skönt att slippa i alla fall den delen av processen! Spännande också med akupunktur, hur funkar det?
Vet inte riktigt då jag ännu inte varit där men det börjar med en kontroll på 1,5 timma där hon på något sätt kollar vad som kan vara fel (tror jag??!!) och sen blir det 1 timmas behandling per vecka fram och jag tror även efter min IVF. Hon ställde redan per telefon en massa frågor och ville gärna se min journal.
Izunia, då förstår jag. Ringde själv Air France om maten, tänkte ta med en burk vanlig mat och en tetra med gröt, de sa rätt exakt som förhoppningsis - troligtvis funkar det om maten är i originalförpackning, eventuellt måste man smaka på den. Sen får monstret en "babymeny" också, på flyget, får se om det innehåller nåt ätbart och inte bara en massa sockrad skit. Försöker som sagt introducera någon sorts rutin utöver amningen, det gick riktigt fint idag men så var monstret också på ett strålande humör! Mamma och pappa passade i morse när jag tränade i Helsingborg; ringde och sa att jag skulle bli lite sen och de bara: "Du får gärna stanna borta hela dagen!" En sån här dag är det en ren njutning att vara mamma, små täta sömnpass har gjort att jag kunnat softa på altanen med nya Damernas Värld och en massa choklad, och sen har man hört lite joller från monsterrummet och mötts av ett solskensleende och glatt fäktande armar.
Nu ska jag gå och äta renfilé! Med svenska kantareller! Och nyinlagda rönnbär från trädgården!