In vino och cappuccino
...och så en skvätt modersmjölk därtill (fast de samvetsgranna låter bli att blanda). Låt vätskorna flöda, så följer orden automatiskt.
...och så en skvätt modersmjölk därtill (fast de samvetsgranna låter bli att blanda). Låt vätskorna flöda, så följer orden automatiskt.
Lapienette.. jag tyckte som du.. tills de blev stora. Fy vad jobbigt. Jag gillar mina små bröst..Vill ha tillbaka!! Så man kan ha snygga toppar, lite urringning...Nu känner jag mig bara vulgär.
Lapinette
Ja en del av jobbet går ut på att se till att krogarna sköter sin alkoholhantering som de ska. Inspektioner görs då krogarna/restaurangerna är igång, svårt att se om de serverar klart överförfriskade (stupfulla) besökare annars, eller att se om vakterna släpper in folk under 18 osv.
Håller med er ang bröststorlek, jag har också ganska små bröst vilket gör att jag kan använda toppar som de mer storbystade inte gärna använder då det ser vulgärt ut. Lite större vore inte fel men jag ska inte klaga.
Efter jobbet idag har jag tagit en långpromenad på ca 1 timme, söndagspromenader mm brukar bli längre men då det var efter jobbet får den nog ses som lång. Solen sken fortfarande och det var riktigt trevligt.
Nu kommer mannen hem om en vecka men det som stör mig mest är att jag inte kan prata med honom eftesom det inte är någon mottagning där uppe.
Lapinette
Låter som något åt det hållet, fast jag vill inte ha den knälång utan ca 10 cm kortare så den slutar på låret. Grå, inte för djup glipa fram och så pälskrage. Hittar inte ens en bild på nätet när jag letar.
Gokväll!
förhoppning - nope, golven är i trä och målade i ljusgrått i hela lägenheten. Väggarna är däremot vita (föutom i nuvarande barnrummet där en vägg är målad i blekrosa). Vi fick en trevlig överraskning då vi skrev på kontraktet och blev upplysta om att även el och kabel-tv ingår i den låga avgiften, vilket ju är praktiskt när man har tvättmaskin och torktumlare. Dessutom cykel och barnvagnsförråd på varje våning - det finns helt klart flera praktiska fördelar med 70-talshus. Och boulebana på innergården!
Åh ni anar inte vad skönt det ska bli att flytta ut ur vår lilla 1:a! Få riktigt kök med diskmaskin, flera garderober och balkong
Håller på och homestylar för fullt inför fotograferingen, för visst är det väl så att det lönar sig? Man känner sig ändå lite som en mupp när man håller på.
Amelle, styla på du - det lönar sig. Eller rättare sagt, det straffar sig att inte göra det.
Viktigast är trots allt att städa, städa, städa och att plocka bort saker så att spekulanterna får möjlighet att tänka in sig själva i boendet. Just det, ta bort alla blommor som inte är superfräscha.
Äsch Amelle, det där visste du ju säkert redan men jag blev lite ivrig. sorry!
Amelle - vet att jag skrivit det tidigare men er nya lya är så lik vår i planering dock önskar jag att vi hade cykel och barnvagnsförråd på varje våningsplan för just nu står min cykel i kontors-/gästrummet. Min vision är att ta en rejäl röjning uppe på vår vind och få in cykeln där. Vi bor högst upp så det är inte så krångligt att ta ned den de få gånger jag använder den. Makens cykel står i klädkammaren (har inga kläder där utan mest förvaring av krukor, skor, kartonger och väskor.
förhoppning - finns mycket snyggt i grått som stämmer in på din beskrivning dock inga med pälskrage. Kanske något att köpa till, en lös som du kan använda till flera olika kappor/jackor? Själv sprang jag in och provade den korta, bruna skinnjackan igår igen. Kan omöjligt bestämma mig.
Rosen du har så rätt, och det är inget att be om ursäkt för! Har i dag prutat ner en stor planta till under halva priset på Hötorget och nu återstår bara lite extrafix innan de kommer och tar bilder. Det är så mycket lägenheter ute nu att det gäller att sticka ut i mängden...
förhoppning - låter fint med kappa med pälskrage. Brukar finnas en masse på second hand. Kolla Judits till exempel. Och Lapinette - bruna skinnjackor är supersnyggt, särskilt om man är mörk som du.
Roligt också att vi kommer ha nästan samma planlösning i våra lägenheter!
Har haft mycket jobb denna vecka ovanpå allt annat, ska försöka ta en tidig kväll och sova ordentligt. Klockan 10 ska jag ligga i sängen, därmed basta.
Fick du en tidig kväll igår Amelle? Jag har så svårt att komma i säng fast intentionen är alltid god. Själv var jag ute med en väninna som precis slängt ut sin karl. Vi satt på Vapiano (vilket matos det är där) och åt lite, drack lite och sen kvistade vi vidare till Riche för lite barhäng. Alltid trevligt!
O ja, det blev en halvtimme med en bok som jag var tvungen att läsa för jobbets räkning och sen däckade jag strax efter 10. Jätteskönt och i dag känner jag mig riktigt utvilad.
Angående inpyrda ställen ? nu när cigarettröken är borta så är matos det värsta, tycker jag. Vissa ställen kan man knappt sitta på då man luktar som en fritös efteråt. Har inte upplevt att det varit så på just Vapiano men det kanske beror på var man sitter i lokalen och hur mycket folk det är. Åh gamla hederliga Riche! Var längesedan jag var där, men på fredag blir det en liten utgång. Först Poapanda, vill se Sebastian Tellier och Säkert! Sen ska vi vidare in mot stan för att fira en av makens vänner som fyller år.