• Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 8
  • Lowe06

exakt så tänker vi också just nu!!! Kul!

• Bröllop i Thailand
    Lowe06 skrev 2008-06-03 13:51:43 följande:
    exakt så tänker vi också just nu!!! Kul!
    När åker Ni?
  • Lowe06

Bröllop i Thailand skrev 2008-06-03 13:58:49 följande:

När åker Ni?
    har inte bokat resan än, men i jan eller feb
  • Bröllop i Thailand

Oki. Vi åker i nov och jag börjar bli lite orolig nu när jag hört att det fortfarande kan regna då.... men vi ska inte boka om resan. Vi ska åka då och det ska vara bra väder.

• Lowe06

vi var i nov och då slutade det regna! Åkte i okt och typ 1 nov slutade det att regna!
    Har du msn?

• Bröllop i Thailand
    Lowe06 skrev 2008-06-03 15:01:53 följande:
    vi var i nov och då slutade det regna! Åkte i okt och typ 1 nov slutade det att regna! Har du msn?
    Ja det har jag, jag kan skriva i din gb senare. Du kan ju skriva din i min så länge om du vill..... jag måste arbeta lite nu och kommer tillbaks när jag är hemma igen.
  • susnik

Nån som har ett bra förslag på "bröllopssvit"?
    Vi vill "lyxa" till det lite, gärna med bubbelpool på terassen eller nåt

• Anders Pernilla

Mycket riktigt paradise wedding gör bara cermonin, vi gifter oss i Sverige dagen innan vi flyger till Thailand. Vi har oxå valt barfota bröllop på stranden o gifter oss på vår 5 e dag i Thailand så man hinner bli lite brun. Vi åker oxå i novermber o har oxå fått höra att det är regnperiod men vi får inte boka om resan så det måste vara fint väder iallafall den 13 november :)!

• Anders Pernilla

Nu e d min tur att fylla på :)!

13/11-08 Anders Pernilla Kamala beach (PW)
    6/12-08 Susnik Koh Lanta (LD)
    8/12-08 Tingeling_99_ Lanta Sand (LD)
    15/1-09 MrsMunter Moonlight Bay Resort (TI)
    10/2-09 U2´s Koh Lanta Lanta Sand (LD)

• Bröllop i Thailand

Anders Pernilla skrev 2008-06-03 15:35:22 följande:

Mycket riktigt paradise wedding gör bara cermonin, vi gifter oss i Sverige dagen innan vi flyger till Thailand. Vi har oxå valt barfota bröllop på stranden o gifter oss på vår 5 e dag i Thailand så man hinner bli lite brun. Vi åker oxå i novermber o har oxå fått höra att det är regnperiod men vi får inte boka om resan så det måste vara fint väder iallafall den 13 november :)!
    Vad roligt att vi har ungf samma.
Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 8