• Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 8
  • U2s

6/12-08 Susnik Koh Lanta( LD som kordinator)
    8/12-08 Tingeling_99_ Lanta Sand( LD som kordinator)
    10/2-09 U2´s Koh Lanta Lanta Sand(LD som kordinator)

• MrsMunter

Fyller på! :D

6/12-08 Susnik Koh Lanta (LD)
    8/12-08 Tingeling_99_ Lanta Sand (LD)
    15/1-09 MrsMunter Moonlight Bay Resort (TI)
    10/2-09 U2´s Koh Lanta Lanta Sand (LD)

• MrsMunter

Lillcam:

Mest troligt har du redan skrivit det ngnstans, men jag orkar inte leta... ;)
    Vem anlitade ni? (bröllopskordinator)
    Fotografen Johan, var det genom kordinatorn eller någon ni hittade själv? Har han någon studio/hemsida man kan kika på?

• Tingeling_99_

MrsMunter : Lillcam hade LD och johan är via dem.

• Anders Pernilla

Nu har jag letat runt och kollat olika företag som kan ordna med en vigsel cermoni. LD svarar inte på mina mail och TI är lite dåliga med prisuppgifter men vill ändå inte gifta mig på koh lanta. Så nu har jag fått tag i ett svenskt företag som håller till i Kamala. Dom heter Paradise wedding och Maria och Gittan heter dom som har hand om bröllop. Dom var super trevliga och mailade all information direkt. Så nu blir det bröllop på Kamala beach den 13 nov 08 :)!

• Lowe06

Anders Pernilla skrev 2008-06-03 12:21:33 följande:

Nu har jag letat runt och kollat olika företag som kan ordna med en vigsel cermoni. LD svarar inte på mina mail och TI är lite dåliga med prisuppgifter men vill ändå inte gifta mig på koh lanta. Så nu har jag fått tag i ett svenskt företag som håller till i Kamala. Dom heter Paradise wedding och Maria och Gittan heter dom som har hand om bröllop. Dom var super trevliga och mailade all information direkt. Så nu blir det bröllop på Kamala beach den 13 nov 08 :)!
    Vad kul!! Finns det mer du kan berätta?
    har de sagt några prisuppgiter och annat?

Jag samlar information för fullt nu!
  • susnik

Paradise Wedding håller väl bara i cermonier, de gör väl inte så det är lagligt i Sverige?

• Bröllop i Thailand
    susnik skrev 2008-06-03 13:08:55 följande:
    Paradise Wedding håller väl bara i cermonier, de gör väl inte så det är lagligt i Sverige?
    Det stämmer, vi har också anlitat de, men vi gifter oss lagligt i Sverige först, sen har vi ceremonin där.
  • Lowe06

Bröllop i Thailand skrev 2008-06-03 13:17:36 följande:

Det stämmer, vi har också anlitat de, men vi gifter oss lagligt i Sverige först, sen har vi ceremonin där.
    då kanske du kan berätta mer?
  • Bröllop i Thailand

Oj, självklart, men vi har inte kommit så långt. Vi har haft mailkontakt med Maria och jag har skrivit vad jag önskar mig och vi har fått lite prisuppgifter, sen så har vi inte haft nån bra, tät mailkontakt, men nu kommer hon att ringa mig imorgon för att gå igenom det sista. Vi måste ju boka in ett datum när vi har ceremonin, för det har vi nämligen inte gjort ännu.
    Men vi har iaf bestämt att vi vill ha ett barfotabröllop och jag längtar så.
    Vi kommer att gifta oss borgligt samma dag som vi åker. Vi gör det på dagen och sen på natten åker vi iväg. Vi har funderat på att vi har ceremonin under vår andra vecka där så att vi hinner bli lite bruna. Då ser vi lite bättre ut på korten. :)

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 8