• Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 8
  • Lowe06
    Sweetpea skrev 2008-06-11 13:28:42 följande:
    Men inte flyger väl Thai direkt till Krabi från Stockholm? Det måste ju vara inrikesflyg från BKK. Eller? De skickar ju bagaget hela vägen, förstås.
    nej det var mellanlandning i BKK men det gör mig ingenting! Har inte hittat billigare än 25.895:- för 4 vuxna och ett barn (2½) någon annan stans iaf!
  • Lowe06
    susnik skrev 2008-06-11 14:23:06 följande:
    Lowe: Fick du mailet?Jag har fått lite priser från LD, vill du ha dem för att jämföra?
    nej jag fick inget Jag skriver till dig här igen, säg till när du fått det!
  • Lowe06
    susnik skrev 2008-06-11 15:10:51 följande:
    Här är det med lite stiltje, vi har bokat plats, plan och boende. Sen har jag så gott som bokat allt det andra man behöver, men vilken meny och blommor väntar jag med, det är ju läääänge tills december ju!
    kom det fram?
  • Sweetpea

Lowe06: Ok! Men Osvic skrev att de hade köpt direkflyg till Krabi av Odenresor - och det är ju bara charterbolagen som flyger direkt. Todde jag, i alla fall..

• ko lanta 08

susnik: Har du priser fån LD vill jag gärna ha dem... Kan du inte skriva här el inboxa mig!

• Lowe06

förresten vart hittar man info om bröllop på LD? Jag såg inget alls på hemsidan!?

• Osvic

Sweetpea
    Du har alldeles rätt! Klart att det är inrikes Bangkok - Krabi. Jag glömde..hrmm. Sorry.

Sweetpea skrev 2008-06-11 16:12:54 följande:
    Lowe06: Ok! Men Osvic skrev att de hade köpt direkflyg till Krabi av Odenresor - och det är ju bara charterbolagen som flyger direkt. Todde jag, i alla fall..
  • Osvic

AHHH!! Det funkar ju inte att skicka mail till TI. Jag blir tokig!!!
    Försöker fylla i deras bröllopsplanering, men inte tusan kommer det någonstans! Vad gör jag för fel????

• Osvic
    Osvic skrev 2008-06-11 22:59:33 följande:
    AHHH!! Det funkar ju inte att skicka mail till TI. Jag blir tokig!!!Försöker fylla i deras bröllopsplanering, men inte tusan kommer det någonstans! Vad gör jag för fel????
    Formulär ska det vara.
  • ko lanta 08

osvic: Det funkade inte för mig heller, skrev ett vanlig mail istället. Mailadressen finns på hemsidan.

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 8