Många Thailandstrådar...nystart 8
Här kommer den nya tråden eftersom den gamla gått ut!
Gamla trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2795412.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2643015.html
Här kommer den nya tråden eftersom den gamla gått ut!
Gamla trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2795412.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2643015.html
Ok, vi ska bo på Koh Lanta, så då är det väl bara LD eller TI att välja på.
jag vill bara ha en vigselförättare - men det verkar inte gå!!
Jag vet inte hur jag bara ska kunna ordna en sådan själv?
Har nu planer på att åka till KhaoLak och sedan till Phuket och gifta oss och på på Marina Phuket efteråt och sedan tillbaka till KhaoLak.
vad är LD hemsida jag hittar ingen info om bröllop alls!
Lowe: Det finns ingen info om bröllop på deras hemsida!
Vad är det för vigselförättare du vill ha? Ska ni gifta er här hemma först och ha cermoni eller lagligt i Thailand?
tittar alla på fotboll utom jag??
nu fick jag en annan tanke...man gifter sig hemma och sedan tar vi med mamma och pappa och åker till en strand, fixar en bukett och lite blommor och så ger vi varandra ringarna, vore ju fint med någon som tar kort - min mamma är värdelös och pappa har bara en arm "som funkar" efter en hjärnblödning och så äter vi fin middag efteråt och bjuder dem på ett par nätter på fint hotell....
Fast kanske känns fånigt att vara själva på stranden...vad ska vi säga då liksom...
Lowe: Men eftersom ni vill ha en cermoni och inte något lagligt kan ni kanske höra med nån resort? Har läst i någon av de gamla trådarna om någon som gifte sig vid ett vattenfall, såg mysigt ut. Kolla i alla gamla thailandstrådar så hittar du säkert något! Du behöver ju inte ha TI eller LD. Ska ni vara på Koh Lanta eller var vill ni helst vara?
TI och LD har dom hemsidor,eller någon mail? eller har någon ren av en prislista?
jag skickade mail till ett jättefint resort i går och frågade om dom kunde hjälpa till med ett bröllop. väntar på svar
Såg att det är fel trådlänkar som ligger i första inlägget, här är länken till de tidigare trådarna www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2723902.html
läs där så får ni mycket information för det blir väldigt tjatigt om vi varje gång det kommer nya i tråden ska gå igenom allt igen.....