Många Thailandstrådar...nystart 8
Här kommer den nya tråden eftersom den gamla gått ut!
Gamla trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2795412.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2643015.html
Här kommer den nya tråden eftersom den gamla gått ut!
Gamla trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2795412.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2643015.html
Jag fyller på:)
6/12-08 Susnik Koh Lanta( LD som kordinator)
10/2-09 U2´s Koh Lanta (LD som kordinator)
Hej!
Ni som har LD vad har dom för priser? Jag o min sambo vill gifta oss i Thailand den 12/11-08 men funderar på att göra det borgligt på flygplatsen innan vi åker men har ej bestämt oss än. D verkar ju så krångligt med pappersarbetet.
Tacksam för svar! Pernilla
Anders Pernilla skrev 2008-06-02 10:25:12 följande:
någon som anlitat Sea & sand?
www.seasandphuket.com/SVhem.html
Anders Pernilla skrev 2008-06-02 10:25:12 följande:
6/12-08 Susnik Koh Lanta( LD som kordinator)
8/12-08 Tingeling_99_ Lanta Sand( LD som kordinator)
10/2-09 U2´s Koh Lanta (LD som kordinator)
Anders Pernilla : tänk på att regnsäsongen "dragits ut" så det kommer skurar även in i december, dvs 12/11 är det ganska stor risk för regn.....
Lowe06 : Vill ni bara ha en cermoni så kan säkert de flesta hotellen hjälpa till med det.
billigaste flygbiljetterna i feb vart hittar man det?
För er som ännu inte bestämt er var ni ska gifta er i Thailand kan jag varmt (jo, det var det ; ) rekomendera ett ställe där vi gifte oss i januari -07.
www.marinaphuket.com
Fantastisk service och engagemant !! Rekomenderas å det varmaste !
Tingeling_99_ , susnik :Vi hade bröllopsnatten på Relax bay, det är inte jätte lyxiga rum, så är ni ute efter riktig lyx så kommer ni att bli besvikna.. däremot är det väldigt fin utsikt, havet utanför terassen!!! jätte härligt. Vi hade ingen bröllopstårta. Vi hade en fotograf som heter Johan. Jätte duktig kille, vi betalde 2000kr för 900 bilder. Han fotade innan, under och efter själva vigseln. Rohan och Carina var jätte duktiga!!! vi var supernöjda med dem.