Många Thailandstrådar...nystart 8
Här kommer den nya tråden eftersom den gamla gått ut!
Gamla trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2795412.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2643015.html
Här kommer den nya tråden eftersom den gamla gått ut!
Gamla trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2795412.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2643015.html
Åhh jag har massor med frågor
Vi funderar också på Relax Bay, hur är stranden? Åt ni även där?
Har du bilder får du gärna maila!
Vi har också LD och gifter oss den 6 december!
lillcam : Grattis !!! Hoppas att ni fick ett underbart bröllop, berätta gärna, och bilder, vi vill se bilder !!!
Stranden på Relax bay är helt underbar. Vi bodde pa Relax bay i två nätter. Vi var nästen ensamma på stranden. Maten på Relax var den bästa vi åt på koh lanta. Han som äger stallet är fransman och det är väldigt hög standad på maten.
Idag ska vi iväg och prova ringen spännande !
Hej alla :)!
Jag o min sambo planerar att gifta oss i Thailand i nov 08. Har mailat TI o det tog nästan två veckor innan dom ens svarade o då hade jag skockat 3 mail. I mailet jag nu fick står det att man ska betala 1000 kr för att boka ett datum men inga prisuppgifter på vad kalaset ska tänkas kosta. Har mailat igen för att få någon slags prislista innan jag betalar en handpenning. Är det någon som har fått någon slags prislista av dom o är det någon som vet om dom är seriösa?
Pernilla
Hej på er "brudar"
Har kikat in i era trådar lite då och då för att jag drömmer om giftemål på en vit sandstrand och tycker Thailand skulle passa bra!
Jag har försökt läsa tillbaka men informationen verkar ganska spridd och kan inte läsa tillbaka i 7 trådar...
Så jag undrar om någon kan dra lite kort vad som gäller?
Man kan bara gifta sig "lagligt" i KohLanta eller? Och tar de ca 15.000 för bröllopet, bara för de 2 som gifter sig alltså, och alla kringkostnader?
Om man gifter sig borgligt hemma och sedan har en ceremoni i Thailand - hur funkar det? Kontakter, priser osv?
Vi reser i så fall med mina föräldrar och vill att det ska bli en överraskning, vet ännu inte vart vi ska åka, men vill inte binda oss till just KohLanta och för oss känns det okej med en vigsel hemma och en oäkta i Thailand, som är lite enklare! Lite roligare än att "bara" gifta sig i rådhuset!
Tacksam för svar!
Hej allihopa!
Har inte hunnit vara inne på ett tag, men nu har vi bokat den 10:e februari - 09.
Vi har bokat med LD och det blir Lanta Sand.
Känns jättespännande!
U2s : Skoj, då har vi på samma ställe
Lillcam : Hade ni Rohan och Carina som spelade och sjöng ? Bröllopstårta ? Vem fotade ?
Lillcam: Var hade ni bröllopsnatten? På Relax Bay?
Nu är vi ju ett gäng som gifter oss i vinter, kul!
Gör en liten lista så vi kan hålla koll på varandra
6/12-08 Susnik Koh Lanta( LD som kordinator)