• Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 8
  • Osvic

sofjoa: en papaya coconut och en plats i solen...... :)

• majamyra

osvic: ja det har varit lite jobbigt i början att bestämma sig. Men nu känns det rätt..(nu ska jag bara bestämma var i Thailand det ska bli. Förmodligen genom SeaSandPhuket. Vi har bokat arlanda kapell, det är ett litet pluttigt rum men det får duga för ceremonin blir ju i Thailand och vi får se det som själva bröllopsdan sen tycker jag. Vi bokade kapellet samma dag vi åker i november.

Vad får ni för fotograf, är han/hon thai?

Sofjoa: Bra tips om kokosnötterna :)

• Osvic

majamyra: Det blir en thailändsk man som har tagit modellbilder tidigare och som även kanske kommer att filma det hela. Det beror på vad han vill ha betalt för det hela. Vi får se....

• Tingeling_99_

Pust ! Efter en fruktansvärd helg har det nu ordnat sig för oss. Inte riktigt som vi hade tänkt oss från början eller som vi ville ha det, men, men. Vi hamnade tillslut i Karon istället för Kamala och en bit från stranden, men, men ......The Access Resort and SPA fick vi istället. Bra mycket dyrare än det vi bokat, men antar att även allt på hotellet (drinkar, glass mm) kommer vara bra mycket dyrare....

Så tänk på det när ni bokar med flera bokningsnummer, ring alltid och säg att ni "hör ihop", för tydligen ska man själv anta att hotellet bryter kontraktet med researrangören.

Susnik: Har sett att det stått Göta Kanal mm på MajBritt så hon är nog fortfarande i Sverige....

Så konstig känsla att man bara vill att semestern ska ta slut så det kan bli november någon gång....

• majamyra

tingeling: Skönt att det ordnat sig ändå! Förstår precis varför du längtar till november ;) Jag gör likaså.

• Osvic

Kolla vilken snygg klänning jag hittat. En sån vill jag ha!
    Undrar om dom kan sy upp en sån i Thailand?

Kolla i mitt galleri

• U2s

Osvic:

Jag ser ingen klänning hos dig?!

Jag har oxå hittat några fina klänningar! Tror ni att någon av dessa går att sy upp i Thailand?

Det börjar hända saker här!
    * Vi har bestämt oss för ringar ifrån Titanringar.com
    * Betalt hotellet på Koh Lanta
    * Några vänner & min sambos bror har bokat resa, så dom kommer vara med. Jättekul!

Tingelning_99_:

Gud, vad jobbigt för Er! Vilken tur att det löste sig!
    Och Krabi ligger ju närmare Koh Lanta:)

• majamyra

jag ser inte heller klänningarna...

• U2s

Glömde skriva att klänningarna finns i mitt galleri!

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 8