Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
En fråga till er som testat pregotime. Min kompis har inte haft mens på två månader, hon är inte gravid med de försöker. Kan pregotime vara något för henne? För att få igång ägglossningen?
ja, absolut! Eller?!?! Jag äter ju fastän jag både har mens och ägglossning. Tror att läkaren sa något om att mina äggblåsor var lite små.
men det är väl många som äter pergo just för att få igång mens och ÄL. vet inte vad mer det finns. men hon ska väl kolla det med sin gyn? Hon behöver ju inte vänta ett år om det redan nu visar sig något knas med ÄL.
hehehe om det tar sig nu har jag 5 månader kvar på mitt reccept, kaske ska börja kränga sånt?
Jösses vad många gula gubbar det var härinne idag! Nej vänta! Det är ju JAG! AAAAAAAAAHHHH
Jag är på henne och vill att hon ska kolla, men hennes man vill vara så naturlig som möjligt så de väntar ut det hela...
ja, men om hennes cykel inte är naturlig så kvittar det ju.
om det fungerar ändå så säger säkert gyn det. De ger en väl inte medicin för "säkerhets skull"?
Risken är ju att de får vänta i onödan....
I know, ska säga det till henne så att hon kan föra infon vidare. Tror att hon varit hos gyn men att hon sa att allt såg bra ut bara att mensen är väldigt oregelbunden.