Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
oooh vad mysigt!!!!
jag är rädd att jag själv blir som ett element om/när jag blir gravid. Om det beror på pergotime vet jag inte, men jag har varit väldigt varm de här veckorna, jag som annars jämt är frusen. men här svettas det i knäveck och andra skrymslen och jag HATAR att ha täcket på mig, något som är helt oförståeligt eftersom jag alltid annars vill ha något på mig, om det så bara är ett lakan. Eller maken. Mooahahahah!
och jag är en kamin i vanliga fall också, även om ja gfryser själv, men en torr kamin. Utom vissa nätter då jag vaknar av att jag halkar omkring i sängen och lämnar blöta avtryck på lakanet ända ner till fötterna och håret i nacken är alldeles krulligt *ryser*. Undrar vad det beror på.
på riktigt alltså. jag vet inte vad det beror på. Har försökt föra dagbok på detta ifall det hade något med cykeln att göra, eller månen. men icke. Det bara dyker upp, svettas som en idiot och jag får sova på badlakan resten av natten. Men jag är inte så varm, för jag vill fortfarande ha täcket på mig (fast det går ju inte eftersom det är så blött och kallt).
märks det att jag har tråkigt på jobbet? 3 veckor kvar!
nejj! 4 blir det ju!
Jag brukar också vara ganska varm i vanliga fall, men det här är makalöst. Sov aldrig utan täcke på fötterna innan jag blev gravid, nu går det inte att ha täcke.
Det var nästan plågsamt i Vancuver när frun i huset ville ha 25grader på nätterna.. PHU det var varmt!
Stavar som en kratta... men det är nu ju vana vid... Vancouver ska det vara...
ååh vad jobbigt! Jag anar att det blir min lott också. :-s
Ha ha min lillebror är tokvarm på nätterna och hans flickvän fryser som tusan. Så hon ligger med duntäcke o huttrar medans fönstret är öppet och han ligger utan täcke. När han somnat går hon och stänger fönstret