Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Å Tinga!
Vad skönt att höra!!!!
Ni verkar må bra trots allt. Skönt att killarna inte har några hjärnblödningar. Är det något som är vanligt för prematura barn??
Många kramar till er!!!!!!
Det låter härligt Tinga att små killarna mår bra trots allt och att du fick en lång och mysig stund med stora killen igår...
Herregud vilket HUS....började må illa efter ett tag och blev yr i huvudet....varför alla speglar?? Trädäcket var ju större en själva huset...ja herregud!!!
Muggles börjar du jobba redan?? Vad tiden rusar....
MrsB hoppas att det gick bra hos tandläkarn och att du snart få sova lite....
Nattson skönt att det gick bra,vet hur rädd man blir!! Men varför skyllde han på dig först när det helt klart var hans fel???
Idag blir det en hel dag i trädgården och ikväll ska vi till båten,den ska sjösättas på fredag och på lördag blir det en premär tur om vädret till låter...ska bli härligt
Skönt Tinga att allt ser så bra ut så här långt! Det är verkligen en speciell känsla att få ha det där lilla knytet på bröstet efter all väntan! Hoppas att ni snart får gosa lite med lillebror med!
Skönt oxå att du inte lider av snittet. Mitt funkade oxå bra, men efter ett tag fick jag problem med att få fart på magen. Så mitt råd är att fortsätta med lite lösande föda ett tag efteråt.
Sweet - Kan inte du inboxa mig adressen till din blogg?! Grattis till nomineringen!
Har ni hört att de pratar om på nyheterna att det kan bli mer än 25 grader varmt på många håll i Sverige i helgen! Fantastiskt! Perfekt för båtturen Junilejon! Sj'lv ska jag på möhippa i Gbg!
Izzie...hoppas att det bli en lyckat möhippa...
ja det blir perfekt väder till båtturen....
Izzie, jag ska också på möhippa i helgen! Tjejen som ska gifta sig ska få rida och vi som är gravida ska åka häst o vagn Så jag ser fram emot fint väder!
Tinga härligt att höra hur det går frammåt! Kram
Ja skönt med sommarvärme men samtidigt lite jobbigt då maken inte klarar av all björkpollen.
Hej hopp!!!!
Visst är det härligt med det fina vädret , men jag liksom Lappis make har det lite besvärligt.
Jag är allergisk mot allt ute just nu och det håller i sig till augusti ungefär, men som tur är finns medicin så man kan få må någorlunda bra.
När jag slutar ammar får jag dessutom ta tabletter och lå är livet UNDERBART.
Piggelin och Muggles mfl
Klick har alltid fungerat för oss och speciellt nu efter man har fött 3 barn. Sex blir såååå mycket skönare för oss båda.
Nenne
Tandläkaren gick bra och inga hål fanns, skönt!!!!
Junilejon
Tandläkaren gick bra och natten har gått super, Äntligen!!!!!
Varm / Kall????
Jag brukar frysa när jag sover tom när jag var gravid medan maken Max och Malte svettas och kan bara ha ett påslakan på sig under hela året.
Ikväll ska vi börja med gröt till Malte, smakis, och det ska bli intressant. Max älskade gröt fram tills han var 1 år sen blev det stopp direkt och sen började han inte äta det igen förrän han åt frukost på dagis.
Inatt har vi äntligen fått sova.....Hurra!!!!!!
Max sov mellan 19 och 07 och det behövde han verkligen eftersom han varit så trotsig och trött de sista dagarna. Det tar verkligen på honom att vara ute hela dagarna och så har han lekt mycket med kompisar också. Kul!
Igår var det dessutom fotbollsträning, ingen bra början för honom (trots så det stänkte om det) men slutet gick bra.
Malte var så go igår kväll när Max hade gått och lagt sig och det var så mysigt.
Nu vid 4 månader är han så go och glad och det är riktigt roligt att vara hemma med honom. Han somnade sen vid 21 och vaknade inte förrän vid 04. Jag var helt groggy efter amningen dä vid den tiden eftersom jag inte är van att få sova så mycket. Känns helt ok idag!!!!!
Idag har jag och Malte varit på bvc och han ligger precis ovanför "medel"kurvan och längen och vikten följer varandra precis. Nu är det smakisar som gäller framöver och bvc trodde att det även skulle göra att Malte sover bättre på nätterna och det tror och hoppas jag med. Så var det med Max i alla fall.
Sänder många kramar tillTinga med familj!
MrsB, skönt att du fått sova lite mer! Man känner sig som en ny människa när man fått lite mera sömn!
Ang värmen så tycker jag att det är lite jobbigt. Men varmare blir det så det är bara att bita ihop och ha svalare kläder. Pollen är ett jäkla gissel! Speciellt när man inte får ta medicin... Men fint är det ute nu med löv, blommor osv