• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

*rap*

MAAAAAAAT!!!!! See ya!

• Nattson

Nenne, bra att ni fick till det och att det inte har blivit tandborstsex av det hela Håller tummarna för att ni ska få det ni vill ha, hus, jobb och barn! Som mot argument: Varför skulle någon INTE vilja anställa dig? Klart man ska försöka vara klarsynt och tänka på att det kan gå åt båda hållen med allt. Men man får vara optemist också!

• muggles

Rapport från småbarnsträsket: Moa är def i sin 8-9 mån utv.period, mkt som stämmer med boken. Sover dåligt, mammig, klängig, lättretlig, mm. Men hon är ju för go när hon säger Ma-ma, ma-ma. Man smälter och förlåter allt! Vi ska titta på dagiset som är närmast idag! Dagis - milstolpe!

Tänker på Vänner idag som är på första dagen på sitt nya jobb... Bara en månad kvar för mig nu. Ska bli kul!

Nenne: el en orm! Min fd berättade när han gjorde lumpen att ett gäng killar alltid hyrde porrfilm på luckan (jag förstod det som att han tittade någon gång pga grupptryck men vad vet man?! ). En gång var det en p-film där en tjej hade sex med en levande ål. URK! Var får de allt ifrån???!!!???

Håll fast vid det positiva Nenne - det kan man bara tjäna på. Affirmera mera!

• Piggelin1

Hej hej,

en till som fick en klump i halsen & tårar i ögonvrån av att läsa Tingas inlägg. Kraaaaaaaam på er, hela lilla familjen!

Muggles, no worries, mannen läser inte inläggen
    Har inte insett Klicks storhet ännu, tycker mest det är meckigt, kallt (!) & klabbigt

Nattson, vad otäckt att du blev påkörd, men tur att det gick bra iaf!

Nenne - du är för skön med dina inlägg (som alltid!) - håller med Nattson (eller vem det nu var) - vad gott att ni inte bara har tandborstsex! Vad schysst middagen lät häromdagen förresten, mmm!

Telis - du som är sugen på att flytta till Götet, vad sägs om detta objekt
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/158362
    Ngn som gillar sin egen spegelbild, utan tvekan!

• Piggelin1

Muggles, ser att du är inloggad - fick en inbjudan till bröllop på Österlen i slutet av aug idag! Å & K som ska gifta sig! Kul att vi blev bjudna, speciellt lite med tanke på historiken

• Piggelin1

Nu ska jag strax ut på stan en sväng - tror det är 15C ute idag, härligt! En kompis var här på fruksot på fm idag med sin dotter - fick samtidigt Me&I-plaggen som jag beställde för ett tag sen. Blir skoj att se hur de passar lilla tjejen!

• Piggelin1

Pirr, kul att se dig härinne! Vi ses väl ism Gbg-varvet?!

• muggles

Piggelin: grejen med Klick är nog att ta en mikrodroppe - annars blir det kallt och kladdigt... Fast man kan göra det lite sexigt med det här också

Det var det mest vansinniga hus jag sett på bild tror jag!!! Känslan av maffiaboss (juggemaffia - ursäkta fördomarna!) infinner sig... Är hela huset helkaklat eller????? Har aldrig sett så mkt (fult) kakel.

Nä nu är det fika med babysimgänget!

• Lapinette

Helt otroligt! Visst är smaken som baken men det måste ha kostat en hel del att inreda huset och så har man gjort det så smaklöst!

• nennesjuttioåtta

piggelin
    oMG det var det anskrämligaste jag någonsin sett!!!! Fy fasen vad fult! Jag fick ju klaustrofobi trots att jag inte har anöag för det. Någon som tagit till sig "en spegel gör att rummet känns större" men det fick ju helt psykadeliska (?) effekter istället.

Muggles
    EN ÅL?!?!?!! But whyyyyyyyy?!??!?!

Jag lovordar annars Pure, ett glidmedel baserat på silikon, värms fortare än Klick och är inte lika kletigt. Jag har något som heter "hot" typ som tigerbalsam men inte lika starkt, hahaha. Det gör att det blir lite mer blod i sprattelknappen och det är ju aldrig fel!

Tack för era hejarrop, det var nästan så att jag hörde dem inatt, hohoho!

Mrs B
    lycka till hos tandläkarn!

Svar på tråden Barnkarusellen 2