Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Stor kram till Tinga och Piff och Puff!!!
Tinga, stort Grattis till er och jag fortsätter att hålla tummarna för barnen och er!! Skickar lite extra energi till er!
Maken har varit bortrest hela helgen och jag skulle ha en lugn lat helg. Men den började med att jag blev påkörd i fredags när jag skulle köra in i en rondell. Det var i väldigt låg fart allt hände men jag blev jätterädd i allafall... Som tur var så blev inte jag eller bebisen skadade, mer än att jag fick ont i huvudet. Den andra föraren blev inte heller skadad. Men han började med att skrika på mig och anklaga mig för att ha gjort fel tills han såg att jag var gravid, då tystnade han tvärt och sa: shit du är havande, förlåt allt är mitt fel!
Nattson
OMG! Skönt att allt gick bra! Men var det hans fel då, eller tog han på sig det bara för att du var gravid?!?
hahha för er som är intresserade av detaljer så avblåstes morgonens manöver eftersom vi vid 12-snåret inatt inte kunde sova och maken sa: vad kan 4 timmar göra för skillnad egentligen..?!?! Så vi rev av ett nummer som blev jävligt bra, faktiskt. och lite mer kärleksfullt än om det hade skett imorse, arla morgonstund före 4. Särsklit eftersom jag är en riktigt slowstarter då jag är morgontrött som satan och han har ju inte all tid i världen på sig på morgonen...
Så nu är det bara att ruva på och hoppas på det bästa.
Men han fick mig att vakna till igår... Jag har, som obotlig optimist, utgått från att det bara kan bli bättre nu. Vi får köpa huset, jag blir gravid och dessutom får ett ännu bättre jobb. Helst samtidigt. Men han frågade, om INGET av det sker...
Vilket är fullt möjligt, för det vore ju bara för otroligt. Varför skulle vi få till det nu? Och varför skulle just vi bjuda högst? Och varför skulle någon vilja anställa mig just nu...
ojojoj vad hårt jag kommer att slå mig.
inget utslag på ÄL-testet imorse heller. Förhoppningsvis har den passerat obemärkt (vad gäller snigelspår). 2 veckor av obeskriiiivlig vånda.
Nej det var hans fel, han körde på mig bakifrån. Han sa det själv sen att han tittat på de andra bilarna istället för att titta på mig innan han började köra.
Håller tummarna , Nenne! Ni har verkligen legat i!! DEssutom tror jag man kommer långt som optimist! Klart ni får huset och kan flytta in med er lilla knodd, men du kommer ju hinna komma igång på nya jobbet först
Oj, Piff och Puff är ute! GRattis till era små pojkar, Tinga med make! TRor och hoppas att de kommer att växa och bli starka!
Nu skriker lilltjejen (har nyss lärt sig..) och vill ha uppmärksamhet!
Tittar in senare igen!
muggles
hahah jaaa en delfin eller kanske en liten grön mullvad?
Nenne
Håller ändå tummarna för att allt ska gå vägen för er nu!!!
Tinga
Många kramar ifrån oss här i byn, M, M, Max och Malte!!!!
Var såååå trött i morse att jag inte visste vilket ben jag skulle stå på. Det har ju varit fullt upp i helgen med allt och Malte sover fortfarande inte på natten, men som tur är är vädret fint och man kan få lite energi från solen (är dock allergisk mot allt ute nu så jobbigt men ändå skönt med sol).
Idag blir det ett besök hos mormor och morfar för jag ska till tandläkaren.
Max vill gärna följa med mig men jag har sån tandläkarskräck så jag vet inte om det är så bra att han följer med.
Kan vara bra också om han följer med för så kanske jag skärper till mig ?????
Ja, ja, vi får se hur det blir.....