Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Hej!
Har inte sett gamla tråden men jag är en stockholmsbrud! Kommer dock ha bröllopet i Linköping.... räknas man ändå?
Hallå, hoppar in här också..
Jahopp, här sitter jag o söker efter fotograf som jag samtidigt går in mina 10 cm höga brudskor o samtidigt gör tårtbottnar. Snart ska jag också börja med att göra klart servettringarna, trodde jag gjort alla men det saknas 4 st, men inte så många som tur var.
Allt är nästan klart, om det inte vore för min m2be goa mamma så hade jag haft det klart mkt stressigare o mer att göra. Hon har gjort bröd, pajer, snittar, fixat likörer, skrivit lista på vad som behövs till lokalen och massa annat, plus att hon har hjälpt oss att betala mer än halva bröllopet. Vilken människa va?!?!!!!!
Min mamma, ja, hon kan knappt göra potatissallad. Men men, jag har en go o hjälpsam svärmor iaf!
Snart är dagen D här, 5 dagar kvar. Mkt att göra. 30st småtårtor plus en stor 10bitars, allt ska jag göra själv med dek o allt. Blir mkt att göra de närmaste dagarna.
Hur går det för alla andra? =)
Här är det stressigt...känns som jag glömt 1 miljon saker som jag kommer att komma på under bröllopsdagen
Samma här, men men, det blir som det blir. Jag är nöjd bara det blir en rolig fest o alla är glada.
Jag försöker hitta några fina låtar som vi kan gå in o ut till i kyrkan. In tänkte vi kanske forest gump
Känns den för sorglig? Någon som har tips på nån annan och gärna nån "glad o rolig" som vi kan gå ut till. Jättesvårt!
Saknar min underkjol sen 3 veckor tillbaka men annars tycker jag att det rullar på. Någon förresten som känner tre personer som kan hjälpa till med servering vid buffé? De behöver inte kunna ett smack då jag lär upp dem. Tacksam för svar! Gifter mig förresten på en fredag den 27:e juni i Markims kyrka, Vallentuna.
Usch har ont i magen... har inte inhandlat spriten från systemet ännu..Suck!Har öl och vin men det andra. Och vilka drinkar ska man ha?Måste vara 2 eller 3 ingridienser endast då det är slottspersonalen som står i baren.
Tips på nåt roligt gästerna kan göra medans vi fotas? (om jag nu finner nån)
Hittills har 21 personer från USA tackat ja! FY VAD KUL!! Väntar fortfarande på många svar, men ändå, känns jättekul!