• jennyfer

Pyssel inför bröllopet

Jag vill ha idéer på saker man kan göra till bröllopet som egna rispåsar, ljuslyktor av barnmatsburkar, fina placeringskort etc.

Alltså saker som man kan förbereda redan ett par månader innan bröllopet för att hålla fixarandan igång. Jag är ute efter handfasta beskrivningar och tips.

Det finns flera trådar där det förekommer tips men här kan vi samla dem på ett ställe.

• Svar på tråden Pyssel inför bröllopet
  • lillamaa

piggelinlover: vad använde du för "ritningar"?

• Piggelinlover
    lillamaa skrev 2008-05-16 20:09:45 följande:
    piggelinlover: vad använde du för "ritningar"?
    jag har lite olika...
    om du vill kan jag maila alla, för jag kommer inte ihåg länkarna till sidorna..
  • lillamaa

jag behöver organzaband i vitt eller mörkrött. vart hittar jag de? fanns inte på tradera!

• Piggelinlover
    lillamaa skrev 2008-05-16 21:30:19 följande:
    jag behöver organzaband i vitt eller mörkrött. vart hittar jag de? fanns inte på tradera!
    vart bor du?
  • lillamaa

nej faktiskt inte. bara kollat på tradera, där jag beställde sist. ska ta och kolla panduros och kanske passa på att beställa lite annat också när man endå är i gång ;)

• Piggelinlover
    lillamaa skrev 2008-05-16 22:04:32 följande:
    nej faktiskt inte. bara kollat på tradera, där jag beställde sist. ska ta och kolla panduros och kanske passa på att beställa lite annat också när man endå är i gång ;)
    kolla även matton, de är oxå bra
    finns även ngt som heter cchobby lr liknade....minns inte adressen...men tror den finns längre bak i denna tråd
  • Helena1978

Jag skulle vilja ha lite tips på bra och billiga bordsdekorationer.

Svar på tråden Pyssel inför bröllopet