Här händer det mycket... Sweets juver, Lappis ruvning, Tingas födelsedag i Paris, bebisar som sover och de som låter bli
Gosnosen - skickar med massor med styrkekramar till dig! Det lät som ett tråkigt samtal med en läkare som inte var så känslig för er situation
Jag hoppas dock att CvL kan hjälpa till att reda ut situationen och att Huddingeläkaren helt enkelt inte visste vad han talade om och att ni överhuvudtaget slipper ta ställning till ÄD.
Sweet, jag gillar associationen till en ko... måste säga att tanken inte känns helt främmande, inte för att den är aktuell för mig
*ska kolla en extra gång när jag är på SATS, för säkerhets skull*
Lappis - jag håller fortfarande tummarna! Påskägget växer har jag en känsla av.
Sweet igen - jaha, så du är adopterad från Korea. Av någon märklig anledning tänker jag direkt på Tobias Hubinette och de diskussionerna som han fört angående adoption. Tror också jättemycket på miljöpåverkan. Träffade nyligen en tjejkompis som också har adopterat från Korea. Hon och hennes lilla dotter var så jättelika, även utseendemässigt fast hon är blond och dottern har mörkt hår, men ansiktsutryck, kroppspråk, sättet att tala... ja allt!
Undrar hur det har gått för Pirr, jag väntar som vanligt på en förlossningsberättelsen och kan nu tom titta på förlossningar på tv (Barnmorskorna). Brudsommar, du tittade på det också, eller hur?. Jag känner mig fullständigt skräckslagen och känner mig nöjd att ha blivit "tilldelat" kejsarsnitt i förväg. Om det nu blir aktuellt...